וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל סגל התנצל בפני ניר קלינגר: "למדתי עוד שיעור בחיים האלה"

בעלי מכבי נתניה, שלא אהב את דבריו של מאמן הפועל חיפה אחרי התיקו בין הקבוצות וכינה אותו "גונב דעת ויהיר", שלח לו הודעת התנצלות: "עשיתי טעות. פניתי לניר והתנצלתי"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: "טוכמן וחמי" מיום ראשון

בעלי מכבי נתניה, אייל סגל, פרסם פוסט פייסבוק כהרגלו אחרי המשחק של קבוצתו אמש מול הפועל חיפה (ראשון, 1:1) אלא שבתוך הדברים הוא כינה את מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר גונב דעת. "נתחיל מהסוף, אני מקשיב לקלינגר במסיבת העיתונאים ומאושר באדם שסלובו וברדה אחראים על הצד המקצועי בנתניה ולא גנב הדעת מחיפה", כתב סגל.

בהמשך כתב בעלי מכבי נתניה: "נעבור ללפני הסוף, ובלי לפגוע באיש, לא השנונים ולא הפחות שנונים שממהרים 'לפרק' את כל מי שלא בא להם בטוב, בלי לספור עד 10... אתם ('המפרקים בעם'), כל כך שונים מקהל החוץ (של מכבי נתניה), הקהל הכי כיפי בעולם, שמגיע לעבוד 90 דקות, קהל שנותן לשחקנים הרגשה ביתית ולנו ביציע הרגשת עוצמה להמשך, שגם גדולי השנונים והפחות שנונים, לא יקלקלו, לא הערב ולא בערבים אחרים. ונחזור להתחלה, מחר החלטנו לאפשר השכמה מאוחרת לממתינים לפוסט השבועי והפעם יוחלף הכותב ובמקומו תצא הודעת מועדון ב-10:10 בעמוד הרשמי".

סגל סיכם:" הקשבתי אתמול למסיבת עיתונאים ושמעתי שם מאמן יהיר שלפי דבריו היה אמור להוביל 0:3 במחצית ורק העייפות גרמה לו לא לנצח. שלא הבין מדוע שיימן קיבל צהוב ראשון על פאול מקרי... שבכלל קיבל על חזרה למגרש בלי אישור. צניעות זה מצרך יקר. לצערנו בתרבות שהשתרשה בכדורגל הישראלי מעטים הבכרים והסלובו וברדאים שנצמדים לעובדות במגרש ולא לזווית ראייתם הצרה. במסיבת העיתונאים של חיפה ששודרה בסיום המשחק, שמעתי מאמן שכנראה נשאר בהכנות למשחק ולא ממש ראה את מהלכיו".

סגל שלח בצהריים הודעת התנצלות למאמן הפועל חיפה על כך שכינה אותו "גונב דעת ויהיר". סגל אמר לוואלה! ספורט בעקבות כך: "אכן פניתי לניר קלינגר והתנצלתי. עשיתי טעות שחוויתי את דעתי על מאמן של קבוצה יריבה ואני מתנצל בפני ניר על מה שעשיתי. למדתי עוד שיעור בחיים האלה".

בתגובה לדברים אמר הבוקר ניר קלינגר: "אין זה מדרכו של הנשר לרדת ללול של תרנגול בודד".

עוד בנושא:

אוהדי הפועל חיפה קיללו את עדן בן בסט
דראפיץ': "המחצית השנייה הייתה מצוינת, זו הקבוצה שאני רוצה לראות"

(עדכון ראשון: 09:30)

אייל סגל, בעלים מכבי נתניה. ברני ארדוב
התנצל בפני קלינגר. סגל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully