וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי ורמוט: "עשו פה עונה גדולה, הפער מנתניה ובני יהודה מוכיח את זה"

8.4.2018 / 22:07

קשר הפועל חיפה החמיא לחבריו אחרי ה-1:1 מול מכבי נתניה. קלינגר: "עברנו שבוע קשה מנטאלית ופיזית". דראפיץ': "המחצית השנייה הייתה מצוינת, זו הקבוצה שאני רוצה לראות"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל חיפה ומכבי נתניה נפרדו הערב (ראשון) ב-1:1 במסגרת המחזור ה-29 בליגת העל והשלישי בפלייאוף העליון. ניסו קפילוטו העלה את הקבוצה של ניר קלינגר ליתרון בדקה ה-40, דידייה קוגבניה כבש בדקה ה-47, שתי דקות בלבד אחרי שנכנס כמחליף.

עוד בנושא:
הפועל חיפה ומכבי נתניה נפרדו ב-1:1

לאחר השער של מכבי נתניה אירע עימות בתוך יציע אוהדי הפועל חיפה. מספר מצומצם של אוהדי מכבי נתניה התיישבו ביציע, מאחורי הספסל האדום, וחגגו לאחר השער. עשרות אוהדים אדומים זעמו על כך ובמקום התפתחה תגרה. מאבטחים הגיעו למקום כדי להפריד בין הניצים ורק בהתערבות שוטרים האירוע הופסק. שניים מאוהדי נתניה עזבו את היציע בליווי שוטרים.

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
היה מרוצה מאוד מהמחצית השנייה. דראפיץ'/אדריאן הרבשטיין

קשר הפועל חיפה גילי ורמוט אמר לאחר המשחק: "עלינו כדי לנצח ולסיים את הסיפור מולם לגמרי. גם תיקו היה בסדר. נתניה קבוצה מצוינת. כשאתה רואה אותם ואת בני יהודה מתחתינו, אתה מבין איזו עונה גדולה עשו פה. שמרנו פער של שבע נקודות, לא רצינו שזה יקטן לארבע. עשינו מחצית ראשונה מצוינת ובמחצית השנייה פחות. נתניה תמשיך לצבור נקודות וגם אנחנו צריכים להמשיך לצבור נקודות. הייתי פצוע בחודש האחרון, אבל גופנית ופיזית הרגשתי מצוין ושהייתה לי מחצית ראשונה טובה מאוד אבל אני מצפה מעצמי להרבה יותר. יש לנו עוד שבעה משחקים פלוס גמר גביע ואנחנו רוצים לסיים את העונה כמה שיותר טוב".

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר: "במחצית השנייה היה משחק בקצב מצוין, שתי הקבוצות רצו לנצח. היינו חסרי אחריות בתחילת המחצית השנייה, לא סגרנו מספיק טוב את דיא סבע. היה קצב מדהים במשחק היום. אני בטוח שמי שראה נהנה. היה כדורגל טוב ושתי הקבוצות רצו את הניצחון ושתיהן יכולות להרגיש מאוכזבות. אנחנו קצת יותר מרוצים כי עברנו שבוע קשה שהתיש את השחקנים מנטאלית ופיזית. היום הגענו באנרגיות נכונות. שיחקנו בשלושה משחקים קשים מאוד בשבוע.

"חטפנו סטירה מבני יהודה אחרי 120 דקות בגביע, זה היה הגיוני כי היינו מותשים. היום באנו אחרי שלושה ימי הכנה וחצי. חבל שלא הכרענו את המשחק במחצית הראשונה, ידעתי שתגיע עייפות במחצית השנייה. אנחנו אחרי שבוע קשה מאוד, אני גאה בשחקנים ורוצה להודות לקהל שהגיע. נשמר פער של שבע נקודות ואנחנו ממשיכים הלאה. חבל ששיימן קיבל את הצהוב השני. אני הייתי קרוב, אין קונספירציה, הוא ספג צהוב שמנע שער. נתכונן לבאר שבע, נמצא את הפתרונות ואני גאה מאוד בשחקנים וזה כיף לאמן אותם".

מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ': "במחצית הראשונה לא היינו טובים ובמחצית השנייה היינו כן טובים. חבל שלא ניצחנו, אבל אני מרוצה מאוד מהמחצית השנייה. לא הגענו למצבים במחצית הראשונה, בשנייה שלטנו במשחק וזו מכבי נתניה שאנחנו רוצים לראות. אנחנו לא מסתכלים על המיקום כרגע, אלא רק ממשחק למשחק. יש לנו בני יהודה בשבת ואנחנו חושבים רק על זה. אנחנו רוצים לסיים את העונה כמו שהתחלנו ולהיראות כמו קבוצת כדורגל. חשוב לנו לסיים את העונה בטעם טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully