וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן בסט ספג קללות מהקהל. כץ ינחת בישראל ויכריז על החתמת תמאש

9.4.2018 / 8:19

בעלי הפועל חיפה יגיע לישראל אחרי המשחק בטרנר אך אישר כי יחתום על החוזה של הרומני רק בארץ. קלינגר לשחקנים לפני נתניה: אתם נראים מתוחים. בן בסט נפגע מהקהל וירד לחדר ההלבשה בזעם

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מתן חדד

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, יודיע רשמית על החתמת גבריאל תמאש לעונה נוספת לאחר המשחק מול הפועל באר שבע. כץ צפוי לנחות בישראל בתחילת השבוע הבא, לאחר המשחק בטרנר ומיד לאחר מכן אמורה לצאת הודעה רשמית על החתמת הבלם. "זה נכון, תהיה חתימה רשמית מיד לאחר שאגיע לארץ", אישר כץ הלילה (בין ראשון לשני). תמאש ירוויח כ-200 אלף יורו לעונה, בשתי העונות הבאות. כץ ייפגש בשבוע הבא גם עם עדן בן בסט ואישר כי יציע לו חוזה לשנתיים. בנוסף, דור מלול, ניסו קפילוטו, אלון תורג'מן וראדו גנסארי יוזמנו לשיחות על עתידם עם הבעלים, כשהשניים האחרונים שואפים לעזוב את ישראל. עדן בן בסט ירד בסיום המשחק לחדר ההלבשה ולא ניגש לכיוון האוהדים. הוא סיפר לשחקנים בקבוצה כי זעם על התנהלות חלק מהקהל שקילל אותו.

שחקן הפועל חיפה עדן בן בסט. ברני ארדוב
ייפגש עם יואב כץ. בן בסט/ברני ארדוב

אחרי התיקו אתמול, בקבוצה נשמעו מעודדים בעיקר מהחמצת הפנדל של אריק סאבו, שהשאיר את הפער מול בית"ר על ארבע נקודות. קלינגר יתרכז כעת במשחק בטרנר, בו יחסר שלושה שחקנים: את הבלם ניסו קפילוטו, המגן שמואל שיימן והקשר גל אראל. במועדון לא אהבו את ההתעסקות בעובדה ששיימן, בדומה לדור אלו בעונה שעברה, לא ישחק נגד הפועל באר שבע. "בשונה מאלו, הוא עדיין לא חתם שם", אמרו. קלינגר הגיב ואמר: "הצהוב הראשון לא הגיע לו. הוא לא היה ברוטאלי. הצהוב השני הגיע אחרי שהציל גול. אלה שטויות". חיים מגרלישווילי יפתח בהרכב וגבריאל תמאש יחזור למרכז ההגנה. אראל לא פתח אתמול אבל ייתכן שבכל מקרה רוסלן ברסקי יחזור ל-11 על חשבון אחד הקשרים.

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל חיפה ומכבי נתניה נפרדו ב-1:1
גילי ורמוט: "עשו פה עונה גדולה, הפער מנתניה ובני יהודה מוכיח את זה"
בטענה לחובות כספיים: ליטו וידיגאל תובע את מכבי תל אביב בפיפ"א

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שמואל שיימן שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"השופט החמיר איתו" שיימן/אדריאן הרבשטיין

נראה כי המאמן ניר קלינגר חשש מהמשחק אתמול עוד לפני האימון המסכם. הוא לקח מספר שחקנים לשיחה אישית ואמר להם שהם נראים מעט מתוחים לקראת המשחק. המאמן החליט לא לתרגל הרכב כדי להשאיר את השחקנים במתח והודיע להם על ההרכב רק בצהריים. "ראיתי הבוקר את המשחק של נתניה מול מכבי תל אביב שוב ושוב", אמר קלינגר. "הבנתי שאת מכבי נתניה אפשר לחשוף ואמרתי לשחקנים שנעלה עם הרכב סופר התקפי וש'אל תפחדו'. אבל כשאתה לא מכריע במחצית הראשונה, בשניה יש עייפות. תיקו זו תוצאה סבירה". כץ, שישוב כאמור לארץ בשבוע הבא, אמר: "במחצית הראשונה אנחנו היינו יותר טובים, הם בשנייה. הגענו להמון מצבים ולא ניצלנו אותם", הוסיף כץ. "היו לנו כמה מצבים להכריע את המשחק. השופט החמיר עם שיימן מאוד בצהוב הראשון. אין לי טענות אליו, אבל הוא החמיר. דברים כאלה קורים הרבה פעמים. הצהוב השני? הוא הציל גול של דיא סבע".

גילי ורמוט הוסיף: "באנו במטרה לנצח, לסיים את הסיפור. תיקו די משקף. הפער מנתניה נותר שבע נקודות. אנחנו נלך עד הסוף. באופן אישי, אני מצפה מעצמי להרבה יותר. הרגשתי גופנית ופיזית מצוין. הסגל פה קצר, אי אפשר לשחק 120 דקות ואחרי שלושה ימים להתמודד מול בני יהודה. זה פגע בנו". על המטרות של הקבוצה אמר: "המטרה הראשונה היא להבטיח אירופה. אולי אפשר להגיע למקום שלישי, אולי שני, אבל המטרה הראשונה היא לא לרדת מהרביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully