וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל עכו מודים בייאוש: "כנראה שגם נס כבר לא יעזור לנו"

8.4.2018 / 9:59

אחרי שאיבדה יתרון ושוב לא ניצחה, נועלת הטבלה מתחילה להתכונן נפשית לירידה. אז'ובל וקניקובסקי יחפשו קבוצות בליגת העל, אלישע סם צפוי לחזור והשאלה הגדולה: מה יהיה עם סטאנצ'ו?

מוחמדו סיסוקו, הפועל עכו. מגד גוזני
סיסוקו מיואש, אמש/מגד גוזני

אחרי שאיבדה יתרון מול הפועל רעננה ושוב לא הצליחה לצבור שלוש נקודות, הפועל עכו מתחילה להתרגל לעובדה שתנשור בסוף העונה לליגת הלאומית. "צריך להודות שגם נס כנראה כבר לא יעזור לנו", אמר שחקן בנועלת הטבלה, "אנחנו צריכים לשחק בעיקר על הכבוד שלנו, אבל צריך להודות שכנראה נרד".

כמובן שאם עכו אכן לא תישאר בליגת העל היא תערוך שינויים רבים בסגל השחקנים. בן אז'ובל, גבי קניקובסקי וגל שיש, השחקנים הבכירים של הקבוצה ואלה שהצליחו לבלוט העונה למרות החולשה שאפפה את העכואים, צפויים לחפש קבוצות אחרות בליגת העל, בעוד דילן דמראווי עשוי להישאר בקבוצה גם בלאומית. כמו כן, אלישע סם צפוי לחזור לקבוצה.

השאלה הגדולה יותר מעניין השחקנים היא המשך דרכו של המנהל המקצועי והרוכש המיועד, דניאל סטאנצ'ו. גורמים בעיריית עכו לא מרוצים מאופן ההתקשרות עם הרומני ובחודשים הקרובים יתברר המשך דרכו. כפי שפרסמנו בעבר, קבוצת אנשי עסקים מנסה להגיש הצעה לעירייה להעברת הבעלות על הקבוצה לידיה.

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל רעננה והפועל עכו נפרדו ב-1:1
ברק בכר יודע: "אם נגיע בגישה של שני המפגשים הקודמים, נפסיד למכבי תל אביב"
הפתרון למשבר במכבי חיפה? אלאך מתכנן מהפכה בנוער. שחקנים: "DNA של לוזרים"

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully