וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו טורס הודיע רשמית: "אני עוזב את אתלטיקו מדריד בסוף העונה"

החלוץ בן ה-34 הודיע כי זו העונה האחרונה שלו בשורות הקולצ'ונרוס. טורס: "אתלטיקו תמיד תהיה הבית שלי. הגעתי לכאן בגיל 10, אבל בנסיבות שנוצרו אני חושב שכדאי שאשחק במקום אחר"

AP

פרננדו טורס כינס היום (שני) מסיבת עיתונאים בה הודיע רשמית כי יעזוב את אתלטיקו מדריד בקיץ הקרוב. טורס בן ה-34 נחשב לאחד הסמלים הגדולים בתולדות המועדון, אך הוא אינו מרבה לשחק השנה ובמאזנו שני שערי ליגה בלבד. בחלון ההעברות האחרון בחודש ינואר נפוצו שמועות כי החלוץ נמצא על סף מעבר לליגה הסינית, אך הדבר לא יצא אל הפועל.

"אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזאת ולהודיע על כך שזו העונה האחרונה שלי באתלטיקו", אמר טורס והוסיף: "זו הייתה החלטה לא קלה. אבל בנסיבות שנוצרו אני חושב שכדאי שאמשיך הלאה. אני רוצה לשחק במקום אחר. אני מרגיש טוב ויכול עוד לתרום למקום כלשהו".

טורס שהחל את דרכו כשחקן נוער בשורות אתלטיקו מדריד הוסיף בהתרגשות: "כשהגעתי לאתלטיקו הייתי בן 10. זה הבית שלי. הייתה לי הזכות לכבוש עבור המועדון הזה שערים ולשמח את האוהדים. אתלטיקו היא הבית שלי. שחקן יכול להיות מזוהה עם כמה מועדונים. אבל בית יש רק אחד".

פרננדו טורס שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
"בית יש רק אחד". טורס/רויטרס

טורס החל את קריירת הבוגרים שלו בשורות אתלטיקו בשנת 2001 ושיחק במדיה עד 2007. לאחר מכן עבר לצ'לסי, ליברפול ומילאן וב-2015 חזר לקדנציה שנייה באתלטיקו. בסך הכול הוא ערך 393 הופעות במדי הקבוצה ממדריד כבש 126 שערים ובישל 32 נוספים.


עוד בנושא
"יונייטד תציע לפריס סן ז'רמן את פוגבה ומרסיאל תמורת ניימאר"
חודשיים לפני המונדיאל: ואהיד חלילודז'יץ פוטר מנבחרת יפן
המכה הראשונה: אמאדו דיאוורה מככב בנאפולי ורוצה להיות יאיא טורה החדש

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully