וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יונייטד תציע לפריס סן ז'רמן את פוגבה ומרסיאל תמורת ניימאר"

האם אנחנו בדרך לעסקת ענק? באנגליה מדווחים שהשדים האדומים מוכנים לוותר על צמד הצרפתים ולהוסיף בסביבות 50 מיליון ליש"ט עבור כוכב העל הברזילאי. ליברפול מעוניינת להחתים את פלאיני

רויטרס

האם אנחנו נהיה עדים הקיץ לעסקת ענק בין מנצ'סטר יונייטד לפריס סן ז'רמן? על פי דיווח מרעיש שמתפרסם היום (שני) ב"דיילי סטאר" האנגלי, ז'וזה מוריניו והשדים האדומים רוקמים עסקת טרייד ענקית שבמסגרתה ניימאר יעבור ליונייטד תמורת צמד שחקני נבחרת צרפת פול פוגבה ואנתוני מרסיאל + בסביבות 50 מיליון ליש"ט.

ניימאר, שכרגע משתקם מהפציעה שלו לקראת המונדיאל, קושר עם מעבר אפשרי לריאל מדריד בחודשים האחרונים אבל על פי הדיווח יונייטד תנסה לפתות את פריס בעסקת טרייד שכוללת גם את פוגבה שנתן את 45 הדקות הכי טובות שלו במדי יונייטד כשהיה חתום על המהפך ב-2:3 על מנצ'סטר סיטי עם צמד נהדר במחצית השנייה.

פוגבה, שעלה ליונייטד סכום עתק של בסביבות 100 מיליון ליש"ט, לא ממש מרוצה אצל מוריניו העונה ובתקופה האחרונה הוא מתנדנד בין ההרכב של מוריניו לספסל בעיקר מאז שאלכסיס סאנצ'ס הגיע לאולד טראפורד. פריס לבטח לא תשמח להיפרד מהכוכב שלה, שככל הנראה לא יחזור ללבוש את המדים שלה העונה, אך לפני הפציעה שלו הציג יכולת נהדרת וענה על כל הציפיות עם 19 שערים ו-13 בישולים ב-20 הופעות בלבד במדי פריס בליגה. ניימאר הוסיף גם שישה שערים בליגת האלופות ומעבר אפשרי שלו ליונייטד יהפוך את ההתקפה שלה לקטלנית במיוחד יחד עם אלכסיס ולוקאקו. האומנם?

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
יונייטד תקדים את ריאל מדריד במרדף אחריו? ניימאר/רויטרס

עוד שחקן שצפוי לעזוב את יונייטד בקיץ הוא מרואן פלאיני. על פי דיווחים שמגיעים היום מה"לאקיפ" הצרפתי, הקבוצה של יורגן קלופ הציעה כבר חוזה לשלוש שנים לקשר נבחרת בלגיה שחוזהו יסתיים בקיץ והוא יהפוך להיות שחקן חופשי.

בפלאיני, שיעזוב את יונייטד בקיץ אחרי חמש שנים במועדון, מחוזר גם על ידי קבוצות בסין כמו גם בשיקטאש אלופת טורקיה, מונאקו אלופת צרפת וכן פריס סן ז'רמן הגדולה, שרוצה את פלאיני כמחליפו האפשרי של טיאגו מוטה המזדקן.

פליאיני איבד העונה את מקומו בהרכב של מוריניו והופעתו האחרונה היתה רק במחליף בדקות הסיום במשחק הגביע מול ברייטון ברבע הגמר. פלאיני נרכש על ידי יונייטד מאברטון תמורת 27.5 מיליון ליש"ט בקיץ 2013, אך העונה רשם רק 18 הופעות מתוך 151 שיש לו בסך הכול בקבוצה. פלאיני גדל בסטנדרד ליאז' במדיה שיחק שלוש עונות עד שאבר לאברטון בעונת 2008/09. הוא רשם חמש עונות מוצלחות בגודיסון פארק ועבר ב-2013 למנצ'סטר יונייטד יחד עם מאמנו באברטון דייויס מויס. פלאיני צפוי לשחק במונדיאל הקרוב במדי נבחרת בלגיה החזקה, שם הוא יתחרה על מקומו בקישור האחורי עם אקסל ויטסל ומוסא דמבלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן ליברפול ג'ורדן הנדרסון ושחקן מנצ'סטר יונייטד מרואן פלאיני. רויטרס
עונה הבאה ביחד? פלאיני והנדרסון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully