וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד גרינברג סומן כמועמד לאימון קבוצת הליגה של מכבי תל אביב

9.4.2018 / 11:42

הבנייה מתחילה? הצהובים מתכוונים לפנות למאמנה האמריקאי של מכבי אשדוד ולהציע לו את התפקיד בקבוצה הבת. לגרינברג חוזה לעונה הבאה בכ-120 אלף דולר, אך הוא יוכל להשתחרר תמורת פיצוי

one

ביום שאחרי ההכרזה הדרמטית של מכבי תל אביב על פיצול הקבוצות ביורוליג ובליגת העל, האבק מתפזר ומתחילות להתברר התוכניות לעתיד. ברחבי הכדורסל הישראלי נשמעות עדיין לא מעט דעות סקפטיות בנוגע לביצוע המהלך, כשברקע ממתינה ישיבת מנהלת הליגה ביום רביעי ובה יידונו החוקים שעליהם מתלוננים הצהובים, אבל במועדון מבהירים כי ההחלטה עוברת לשלב הביצוע.

המועמד המועדף שמכבי סימנה למשרת המאמן של קבוצת הליגה בישראל הוא בראד גרינברג. האמריקאי בן ה-64 מאמן כיום את מכבי אשדוד/באר טוביה ושכרו מוערך ב-120 אלף דולר. בקיץ הוא חתם על חוזה לשנתיים, אבל מלכתחילה העריכו במועדון ובסביבתו של המאמן עצמו כי אם יקבל הצעה מקבוצה גדולה יותר, תימצא הדרך לשחררו תמורת פיצוי.

עוד בנושא

"אף אחד לא ייתן למכבי תל אביב לשים פס על הליגה ולחזור לקחת אליפות"
סילבן לנדסברג: "מכבי תל אביב מחרבנת על השחקן הישראלי"
"תשלם לכל פייר ג'קסון 700-800 אלף דולר בשביל 34 משחקים?"

בראד גרינברג, מכבי אשדוד. ברני ארדוב
מוערך מאוד. בראד גרינברג/ברני ארדוב

במכבי תל אביב מעריכים מאוד את גרינברג, שזכה ב-2013 באליפות המדינה עם מכבי חיפה, הגיע כעבור שנה עם הפועל ירושלים לרבע גמר היורוקאפ ובימים אלה הופך את אשדוד לסינדרלה של הליגה, שמדורגת במפתיע במקום השלישי בטבלה. לאורך השנים בישראל הוא נודע כמאמן שמקדם צעירים, כפי שעשה בעבר עם אדם אריאל ורפי מנקו וכפי שהוא עושה כעת עם נמרוד לוי.

שאלת התקציב - למאמן ולשחקנים - היא שאלת המפתח בנוגע למינויו האפשרי של גרינברג (או של מאמן אחר בקליבר שלו). אם הצהובים ייאלצו להסתפק בסכומים זעומים יותר, ייתכן שיבחרו לתפקיד באדם מתוך המועדון, דוגמת מאמן קבוצת הנוער אורן אהרוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully