וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבן לנדסברג: "מכבי תל אביב מחרבנת על השחקן הישראלי"

גארד הצהובים לשעבר הגיב בטוויטר שלו להודעה של הקבוצה על כך שתחזיק בעונה הבאה קבוצה של זרים וקבוצה של ישראלים: "'הקבוצה' של 'המדינה' לא תומכת בשחקנים המקומיים... נכון"

שחקן אסטודיאנטס סילבן לנדסברג. עמוד הפייסבוק של אסטודיאנטס, אתר רשמי
לא מתגעגע למכבי תל אביב. לנדסברג/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של אסטודיאנטס

שבוע אחרי הצגת הענק שלו עם 48 נקודות מול ברצלונה, רשם הערב (ראשון) סילבן לנדסברג משחק טוב נוסף. הגארד קלע 21 נקודות, 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים והוביל את קבוצתו אסטודיאנטס ל-84:96 מול בילבאו. למרות זאת, קבוצתו של לנדסברג במאזן 14:12 וככל הנראה לא תהיה בפלייאוף.

לנדסברג, ששיחק חמש עונות במכבי תל אביב עד ששוחרר ממנה בתום העונה האחרונה, הביע את דעתו גם בנוגע לידיעה לפיה מכבי תל אביב תחזיק בעונה הבאה שתי קבוצות: אחת לליגת העל ואחת נוספת ליורוליג. לנדסברג צייץ מחדש בטוויטר ציוץ בנושא וכתב: "לעזאזל, פשוט מחרבנים על השחקנים הישראלים". לאחר מכן, כשגולש אחד הגיב לו, לנדסברג כתב בציניות: "ה'קבוצה' של 'המדינה' לא תומכת בשחקנים המקומיים... נכון".

אפרופו הליגה הספרדית, אז גם גל מקל שיחק היום והרשים הרבה פחות. הגארד הישראלי קלע 6 נקודות (3 מ-6 מהשדה) ב-11:51 דקות בהפסד 93:77 של קבוצתו גראן קנאריה מול ברצלונה שנמצאת בכושר מצוין. פטרי קופונן בלט אצל המנצחת עם 23 נקודות (5 מ-6 מחוץ לקשת). גראן קנאריה נותרה במקום השביעי עם מאזן 11:15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully