וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תשלם לכל פייר ג'קסון 700-800 אלף דולר בשביל 34 משחקים?"

ירון טלפז, לשעבר סמנכ"ל שיווק במכבי תל אביב ופרשן NBA, התארח בפודקאסט "הפודיום", יחד עם אור שקדי, כדי לדון במהלך הדרמטי של מכבי תל אביב, ושחרורו של עומרי כספי

פייר ג'קסון שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
פייר ג'קסון/GettyImages

בפרק החדש של פודקאסט "הפודיום" אירח אורן יוסיפוביץ את אור שקדי וירון טלפז. בפרק דנו בשחרורו של עומרי כספי על ידי גולדן סטייט ובהודעה הדרמטית של מכבי תל אביב, לפיה תעמיד הקבוצה בעונה הבאה שתי קבוצות - אחת ליורוליג ואחת לליגת העל המקומית.

להאזנה במכשירי אייפון
להאזנה באנדרואיד

לו"ז האזנה
01:00 גולדן סטייט חתכה את כספי - למה? כמה? ומה הלאה?
25:00 מכבי תל אביב חותכת את עצמה לשני חלקים - תחזיקו אותי או אמיתי לגמרי?
50:00 מחמאות לג'ינובילי ובן סימונס

הפרק המלא, להאזנה:

טלפז, עד לפני שנה סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של מכבי, אמר: "מה הם מודים בעצם, ובעיניי הם מודים, כי אני יודע מבפנים, הם ניסו המון בשנים האחרונות. בנו אקדמיה, משקיעים המון בנוער ובמחלקה הזו. משקיעים המון משאבים בבניית שחקנים ישראלים. הם מודים עכשיו שבתצורה הקיימת בלחץ שיש לנצח ביורוליג ובישראל ביחד, אי אפשר להצליח. כלומר, מה שאחרות עושות לפעמים עם צעירים - במכבי, בלחץ, בגלל המותג, הם לא יכולים לתת להם לשחק. הם התחילו את העונה בקטע שלא משנה מה, זוסמן משחק, ושגב, אבל פתאום, כשהביטחון קצת יורד ומפסידים ביורוליג ויש כל כך הרבה לחץ במערכת, אז משחק נגד נס ציונה הופך לסופר קשה, וזה ככה. ואז אי אפשר לשתף את הצעירים. והם לא מרגישים שזה יכול להשתנות אלא אם הם יעשו את הפיצול הזה. הם אומרים - בתצורה הקיימת, אנחנו לא יכולים לפתח שחקן.

"בכל שנה הנושא הזה כואב בדיוק ברגע הזה - כשאין יותר יורוליג, ואז איך אתה מתמודד רק מול הליגה הזו, ואתה מבואס. אם הןם עושים את זה כדי לייצר קבוצת פיתוח - זה אחלה רעיון. ואיפה אני אוהב את הרעיון? שלושה בולדנים יבואו (למכבי ב'), והם יבואו, כי הם ירגישו שבכל רגע נתון אפשר להקפיץ אותם לקבוצה הגדולה. כל אחד ירגיש שהוא רגע מהיורוליג.

"דברים שאני לא אוהב ברעיון: חייבים להיות שני ישראלים במכבי תל אביב, זו האג'נדה הכי חשובה. לא בגלל החוק הרוסי, לא בקטע שיווקי. גרעין. כתב את זה אודי הירש בוואלה! ספורט וצדק מאוד, וגם במכבי יודעים את זה. הם פשוט מבינים היום שהם לא מסוגלים לייצר את הישראלים האלה, אז אם גם הכדורסל הישראלי לא מייצר אותם והם לא מצליחים לייצר אותם, אולי ככה הם יוכלו.

"ודבר חשוב שאף אחד לא אמר - מה אתה עושה עכשיו עם קבוצה א'? נניח שהבאת לפה שמונה פייר ג'קסונים, אתה משלם להם 700-800 אלף דולר כ"א, בשביל 34 משחקים? פה יש בעיה. כל הכסף הזה על 34 משחקי יורוליג, וזהו. ואז אולי בסוף אתה לוקח שניים מהם ושני ישראלים, ומעביר לסגל של הליגה".

  • עוד באותו נושא:
  • הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully