וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזאה תומאס טען שלברון גדול מג'ורדן, פיפן הגיב: "הוא מונע משנאה"

ההשוואה בין לברון לג'ורדן שוב מעוררת מתחים ב-NBA: תומאס שידוע בעוינות כלפי הוד אווירותו אמר ש"לברון חזק יותר, מהיר יותר, גדול יותר", כוכב הבולס לשעבר הגיב: "הוא מעולם לא הכיר בגדולה שלו"

: שחקני דטרויט פיסטונס אייזאה תומאס, ג'ו דומארס, מעל מייקל ג'ורדן. AP
האיבה בין השניים עדיין לא הסתיימה. אייזאה תומאס מול ג'ורדן בשנות ה-80/AP

הדיון על מי גדול יותר - מייקל ג'ורדן או לברון ג'יימס - כבר שחוק למדי, ובכל זאת הוא מצליח לעורר מתחים ויצרים נושנים בין שחקני NBA בעבר. הסכסוך האחרון הוא בין אייזאה תומאס לסקוטי פיפן, חברו הקרוב של MJ ומי שנודע כשותף הנצחי שלו במשך ימי השיא בשיקגו.

הכל החל כשבמהלך השבוע שעבר התבטא תומאס בעניין ההשוואה בין ג'ורדן ללברון ואמר ש"יש ויכוח סביב כל הנושא הזה, אבל בשבילי, אם אני בוחן את כל האלמנטים של שחקן כדורסל שלם וצריך לבחון שחקן אחד, אני כנראה בוחר בלברון. אני חושב שנכון להיום הוא גדול יותר, כי ג'ורדן ינצח אותו בסקורינג, אבל לברון ינצח אותך בכל פרמטר, בריבאונדים, אסיסטים, הכל. הוא חזק יותר, מהיר יותר, גדול יותר".

בתגובה, פיפן סיפק אמש (שבת) מונולוג בגנותו של תומאס בתוכנית THe Jump בה הוא משמש כחבר פאנל, ואמר ש"אני מאמין שההערות הללו נובעות משנאה למייקל. מעולם לא ראיתי את תומאס מכיר בגדולה של ג'ורדן ומשבח את התרומה שלו למשחק, לליגה. הוא מעולם לא הכיר בפועלו של מייקל עבור עשרות אלפי ילדים ברחבי העולם. מייקל הכדורסלן הכי גדול שדרך על הפרקט ב-NBA, נקודה סוף. אין שום ויכוח".

עוד בנושא

סקוטי פיפן בדצמבר: "בהרבה מובנים לברון גדול יותר מג'ורדן"
מהי משמעות הפציעה של קיירי אירווינג על בוסטון והמזרח?

יש שיאמרו שתומאס פסול לעדות בשל מטעני העבר עם ג'ורדן, שהחלו עוד בימי היריבות הגדולה בין דטרויט לשיקגו שהחלה בשנות ה-80 המאוחרות. השיא הגיע כאשר באולסטאר 1985 תומאס שכנע את שאר חבריו לקבוצה של המזרח לא למסור לג'ורדן, לכאורה.

פיפן הוסיף אמש ש"אני לא מסכים עם שום דבר שאייזאה אומר, אפילו לא מסכים עם שום דבר שהוא עושה, או עשה בעבר. ולמען האמת, אני חושב שההשוואה הזאת שגויה מיסודה. לא צריך להשוות בין לברון למייקל מלכתחילה, כי מייקל מעולם לא נדרש לשחק בצורה שלברון משחק בה. אני הייתי עושה המשחק, ומייקל היה הסקורר. אבל בכל פעם שהוא נדרש לכך, הוא היה כדורסלן שלם בדיוק כמו לברון".

גם דבריו של פיפן נלקחים בערבון מוגבל, בהתחשב בכך שהוא עצמו התבטא רק לפני מספר חודשים בנוגע להשוואה בין לברון לג'ורדן ואמר ש"לברון נמצא ממש קרוב. הוא כנראה לעולם לא ישיג אותו במספר האליפויות או ה-MVP, אבל ברמה הסטטיסטית, הוא מאוד מאוד קרוב. ובכלל - בכל מה שקשור לריבאונדים, אסיסטים, בלהיות שחקן שלם, הוא אפילו קצת מעליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully