וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטי פיפן: "בהרבה מובנים, לברון ג'יימס כבר גדול יותר מג'ורדן"

הפרטנר המיתולוגי של הוד אווירותו בשיקגו עורר סערה כשטען: "יש לי פינה חמה בלב לכוכבים שלא מנסים רק לקלוע. סטטיסטית, לברון טוב יותר". צפו בראיון המפתיע, ובתגובות של אגדות עבר נוספות

סקוטי פיפן, מייקל ג'ורדן. AP
מי מוכן לערער על הגדולה שלו? ג'ורדן עם פיפן/AP

העונה המופלאה של לברון ג'יימס נמשכת, ואיתה גם הדיונים הקדחתניים על מעמדו ההיסטורי. הלילה (בין חמישי לשישי) הוליך ג'יימס את קליבלנד לניצחון 112:121 על הלייקרס עם טריפל דאבל שכלל 25 נקודות, 12 ריבאונדים ו--12 אסיסטים, ועקף על הדרך את לארי בירד במספר הטריפל דאבלים בקריירה, עם 59 כאלה ב-15 שנותיו ב-NBA.

בסיום נראה ג'יימס מסתודד עם הרוקי המדובר של הלייקרס לונזו בול, בסצינה שהעלתה לא מעט ספקולציות בנוגע לתוכן השיחה (כזכור, לברון מועמד לעבור ללייקרס בתום העונה). אבל גם זה התגמד לעומת המאורע הייחודי שהתרחש עוד לפני המשחק - סקוטי פיפן, הסיידקיק המיתולוגי של מייקל ג'ורדן, טען שלברון גדול יותר מהוד אווירותו.

"כנראה שלברון לעולם לא ידביק את הפער מג'ורדן בכל מה שקשור לזכיות ב-MVP, אבל בכל מה שקשור לסטטיסטיקה, לברון ממש נמצא שם. תבדקו את האסיסטים שלו, את הריבאונדים....כנראה שהוא כבר גדול יותר", אמר לרשת ESPN.

עוד בנושא

הלילה: טריפל דאבל ללברון ג'יימס, ניצחון נוסף לקליבלנד על הלייקרס
קווין דוראנט: "אני מודה שלא ידעתי שעומרי כספי עד כדי כך טוב"

לברון ג'יימס עם סקוטי פיפן. AP
דומים, אבל שונים. פיפן ולברון/AP

עוד אמר פיפן ש"אם הייתי צריך לבחור אחד משניהם, הייתי בוחר ב-MJ על פני לברון בכל יום, אבל מבחינה סטטיסטית לברון שחקן כדורסל טוב יותר. הוא ממלא את כל עמודות הסטטיסטיקה מדי משחק, הוא מגיע לטריפל דאבל בקלות, ואני לא חושב שלמייקל ג'ורדן הייתה את האפשרות לעשות את זה. אני לא חושב שזאת הגישה שלו למשחק. קובי בריאנט, למשל, היה יכול להגיע לטריפל דאבל מדי משחק אבל הוא לא עשה את זה, כי הוא רצה לקלוע. אתם מבקשים ממני לחוות דעה על הכדורסל של ימינו....אני משתדל ללמוד את המשחק ואני מבין איך לברון משחק. אני לא חושב שהשוואה בינו לבין ג'ורדן פיירית, יותר הגיוני להשוות את ג'ורדן לקובי, לא ללברון".

פיפן אף השווה בינו לבין לברון. "לברון לא שונה בהרבה ממני בתור שחקן, אבל ההבדל הוא שהוא שחקן ההתקפה הכי טוב שיש בקבוצה שלו", אמר. "היו לו יותר הזדמנויות והוא המנהיג, לכן כל ההתקפה עוברת דרכו. בשנתיים ששיחקתי ללא ג'ורדן בשיקגו הייתי מצוין בזכות עצמי, כי הייתה לי הזדמנות להוביל. לכן אני שומר פינה חמה בלב לשחקן כמו לברון, כי הוא משחק את המשחק בצורה הנכונה כל הזמן. הוא לא אחד שמנסה רק לקלוע אלא דומיננטי בדרכים אחרות, ואת זה אני מאוד אוהב".

בהמשך, התייחס גם ד"ר ג'יי למקומו של ג'יימס בדפי ההיסטוריה. "אני מסתכל על עשר שנים מינימום כדי ששחקן מסוים יהיה בכלל בשיח על זה. אז כשאני בוחן את לברון, אני חושב שהוא הכי גדול אחרי קארים ומייקל. בעיני, הוא קצת לפני קובי בריאנט. זה עוד יכול להשתנות, אבל זו הרשימה שלי", אמר.

ג'ורג' גרווין הוסיף: "לברון מיוחד, הוא בליגה כבר 15 שנה ועדיין משחק את אותו מספר דקות כמו ששיחק כשהיה רוקי. זה מפחיד...אז איך אפשר לא לדרג אותנו בין שלושת הגדולים בהיסטוריה?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully