וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים באנגליה: "לוק שואו בדרך למעבר מפתיע מאוד לברצלונה"

המגן השמאלי בן ה-22 שהוגדר בעבר כ"ילד פלא" אך לא מוצא את מקומו במנצ'סטר יונייטד, צפוי לעזוב בסיום העונה ועל פי הדיווחים עשוי לקבל הזדמנות כמחליפו של לוקה דין בקאמפ נואו

one

האם בקיץ הקרוב לוק שואו יקבל הזדמנות של פעם בחיים לשקם את הקריירה דווקא בברצלונה? על פי דיווחים שונים באנגליה ב"דיילי מייל" וב"סאן", נראה שהקטלאנים מעוניינים באופן מפתיע במגן השמאלי בן ה-22 של מנצ'סטר יונייטד ורוצים להחתימו בהשאלה לעונה אחת כמחליפו של לוקה דין, במטרה שיתחרה על עמדת המגן השמאלי עם ג'ורדי אלבה. שואו לא נמצא בעניינים העונה באולד טראפורד ומערכת היחסים שלו עם מאמנו ז'וזה מוריניו אינה מוצלחת במיוחד, שכן לאחרונה נחשף שהמגן אף טען שהפורטוגלי "מתנכל לו".

בלי שום קשר למעבר לקאמפ נואו, שואו צפוי לעזוב בתום העונה את מנצ'סטר אחרי שחווה העונה מספר רגעי שפל, שהאחרון מבינהם היה החלפה במחצית המשחק בניצחון קבוצתו 0:2 על ברייטון ברבע גמר הגביע האנגלי. ילד הפלא לשעבר שיחק 15 פעמים בלבד העונה ואין לו סיכוי ממשי להיות בסגל נבחרת אנגליה למונדיאל. השחקן שגדל בסאות'המפטון ופרץ במדיה בגיל 18 נרכש על ידי יונייטד ביוני 2014 תמורת 35 מיליון יורו, אך לא הצליח להחזיר את ההשקעה בו ודי נעלם מאז שחווה פציעה קשה במשחק ליגת האלופות נגד פ.ס.וו איינדהובן ב-2015.

עוד בנושא:

לוק שואו זעם על ז'וזה מוריניו: "למה אתה תמיד מתנכל לי?"
שחקן העבר של נבחרת אנגליה ריי ווילקינס הלך לעולמו: "כולנו המומים וכואבים"
קרן האור של ריי: לזכרו של ריי וויליקינס, הכוכב חסר המזל של אנגליה

שחקן מנצ'סטר יונייטד, לוק שואו. GettyImages
סבל מפציעות והתקשה להרשים. לוק שואו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully