וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוק שואו זעם על ז'וזה מוריניו: "למה אתה תמיד מתנכל לי והורס הכל?"

על פי ה"דיילי מייל" נראה שהיחסים בין מגן מנצ'סטר יונייטד שהוחלף במחצית הגביע נגד ברייטון לפני שבועיים לבין מאמנו עלו על שרטון. צפוי לעזוב את אולד טראפורד, ברצלונה עוקבת

עריכת וידאו: מתן חדד

"למה אתה תמיד מתנכל לי והורס לי את הכל?", כך אמר מגן מנצ'סטר יונייטד לוק שואו למאמנו, ז'וזה מוריניו, אחרי שהפורטוגלי החליף אותו במחצית משחק הגביע נגד ברייטון לפני שבועיים, וזאת על פי דיווח ב"דיילי מייל". שואו קיבל הזדמנות נדירה בהרכב במשחק רבע הגמר באולד טראפורד, אבל הוחלף בהפסקה. המגן בן ה-22 היה עצבני וכעוס אחרי המקרה, ואף התעמת עם מוריניו והביע חוסר שביעון רצון על הטיפול בו.

במסיבת עיתונאים אחרי המשחק מוריניו אמר לעיתונות: "שואו לא הגן בצורה מספיק טובה, אז החלפתי אותו. ברייטון נהנתה מהמון חופש בצד שלו". אם זה לא מספיק, מוריניו גם אמר יותר מפעם אחת שהגישה של שואו אינה מרשימה אותו, כך שלא מדובר בפעם הראשונה שהשניים נקלעים לסיטואציה לא נעימה.

שואו לא נכלל בסגל נבחרת אנגליה למשחקי הידידות נגד הולנד ואיטליה, ולא ברור אם יהיה בסגל נבחרת שלושת האריות למונדיאל הקיץ. למגן השמאלי נשארה שנה אחת בחוזהו עם השדים האדומים, וה"מירור" דיווח שמי שמעוניינת בשירותיו הקיץ היא ברצלונה, שבטוחה שביכולתה לשקמו אחרי התקופה הרעה שעבר במנצ'סטר. ביונייטד כבר מחפשים לו מחליף ועל פי התקשורת הבריטית המועמדים הם אלכס סנדרו מיובנטוס ודני רוז מטוטנהאם.

לוק שואו, מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
ישתקם בספרד? לוק שואו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully