וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירי אירווינג גמר את העונה: "אוכיח לכל המפקפקים שהם טועים בענק"

כוכב בוסטון, שנפצע בברכו במשחק מול אינדיאנה באמצע מרץ ולא שיחק מאז, עבר ניתוח ועכשיו מתברר כי לא יחזור לשחק העונה. "מה שראיתם ממני העונה זו רק טעימה, תסמכו עליי"

שחקן בוסטון סלטיקס קיירי אירווינג. AP
אכזבה גדולה. אירווינג/AP

בשורה רעה מאוד לבוסטון. קיירי אירווינג גמר את העונה ולא יחזור לשחק גם בפלייאוף, כך נודע הערב (חמישי) אחרי שכתב ESPN אדריאן ווז'נאוסקי פרסם את הדבר. כזכור, אירווינג נפצע בברכו במהלך המשחק בו הפסידה בוסטון 99:97 לאינדיאנה ב-11 במרץ. אירווינג סובל מזיהום בברך בה נותח בעבר ויזדקק לניתוח נוסף.

עוד בנושא

חזרתי בזכותכם, באתי להרוס אתכם: מייק ד'אנטוני נגד הבשורה של הווריירס
בוב מאיירס: "עדיין לא החלטנו סופית מי יישאר בסגל לפלייאוף"
טורונטו הביסה את בוסטון החבולה, ניצחון 12 ברצף לפילדלפיה

האובדן של קיירי הוא כמובן משמעותי מאוד לתקוות של הסלטיקס לנסות לזכות לפחות באליפות המזרח, שם היא נמצאת כרגע במקום השני מתחת לטורונטו. אירווינג, חמש פעמים באולסטאר, העמיד העונה ממוצעים של 24.4 נקודות, 5.1 אסיסטים ו-3.8 ריבאונדים למשחק בבוסטון. אירווינג בן ה-26 עבר הליך רפואי בברכו ב-24 במרץ כשהתחלה הדיווח היה על היעדרות של בין שלושה לשישה שבועות, אבל עכשיו מסתבר כי ההיעדרות תהיה ממושכת משמעותית מכך. אירווינג עבר ניתוח להסרת מיתר שהוצב בפיקת הברך שלו אחרי שנפצע באותו מקום ב-2015. הסלטיקס עדיין חסרים את מרכוס סמארט הפצוע שצפוי לחזור במהלך הפלייאוף, את דניאל תייס וכמובן את הייוורד.

קיירי אירווינג פרסם באינסטגרם שלו: "הדבר הכי קשה לעשות הוא לקבל את הדברים שאתה לא יכול לשלוט בהם והחיים זורקים עליך. אתה מנסה ללמוד בצורה עקבית, לגדול ולהכין את עצמך בכל יום מבחינה מנטאלית, גופנית ונפשית עם כל הכלים כדי שאפשר יהיה להתמודד עם הדברים האלה. אני מרגיש שכשהדברים האלה קורים הם נותנים לך תחושה של חוסר השלמה פשוט כי זה שם את כל המסע והמטרות שלך בהקפאה. זה מבחן לעקשנות ולרצון, להיות נוכח אפילו לאור כל מה שקורה. במקרה הזה, לגלות שיש לי זיהום בברך וזה רגע שאני צריך לקבל ולהמשיך איתו הלאה בלי להתעסק עם כל מה שהיה קורה אם וכיוצא בזה. אני רוצה להוכיח לכל המפקפקים שהם פאקינג טועים ולהשיג את המטרות שהצבתי בפני הקבוצה ובפניי. העונה הזו הייתה רק טעימה של מה שיגיע ממני. תסמכו עליי. 'המסע לפסגת הר האוורסט ממשיך'. יאללה סלטיקס!! אוהדי הסלטיקס, אני מחכה לשמוע כמה רועש יהיה בגארדן במהלך הפלייאוף ואני רוצה לחוות את האווירה החמה. תודה לכולכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully