וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוב מאיירס: "עדיין לא החלטנו סופית מי יישאר בסגל לפלייאוף"

על רקע השמועות שעומרי כספי בדרך החוצה, המנהל המקצועי של גולדן סטייט מבהיר: "כשנקבל את ההחלטה, יהיה משקל מכריע למי כשיר ומי לא". בארה"ב ממשיכים להתעקש שגורלו של הישראלי כבר הוכרע

צילום ועריכה: נועם אשל

גולדן סטייט הולכת ומתקרבת לקראת הכרעה בנוגע לסגל הסופי שלה לפלייאוף. אמש (רביעי) דווח בכלי התקשורת המרכזיים בארה"ב על המגעים המתקדמים בין הווריירס לבין הגארד המפתיע קווין קוק על הארכת חוזה עד סוף העונה הבאה, ואם העסקה אכן תושלם, כמובן שהוא יהיה חלק מהסגל גם לאחר שתסתיים העונה הרגילה, ב-11 באפריל.

כשזה יקרה, הווריירס יצטרכו להחליט את מי מבין השחקנים הנוכחיים בסגל הם משחררים. עומרי כספי נחשב המועמד המוביל לעזוב, אבל כעת גם מצבו וכשירותו של פטריק מקו הפצוע מעורפלים, וייתכן שגם לכך יהיה משקל בהחלטה.

הלילה התראיין בנושא המנהל המקצועי של הווריירס בוב מאיירס לתחנת רדיו באוקלנד ואמר שלמרות הפרסומים, עוד לא הוחלט סופית אם קוק יהיה חלק מהסגל (אם כי על פי רוח דבריו נראה שהקבוצה נוטה בבירור להכלילו).

"עדיין מוקדם מדי לומר אם נחתים אותו על חוזה חדש", אמר. "יש עוד כל מיני קצוות לסגור לפני שנקבל החלטה סופית, אבל אנחנו בהחלט צריכים להתחיל להיסגר על איך הסגל שלנו ייראה בפלייאוף, ובהתחשב בעובדה שככל הנראה סטף לא יהיה מוכן למשחקים הראשונים, כנראה שנזדקק לו. בכל מקרה יש לנו עוד ארבעה או חמישה ימים כדי לגבש מסקנות סופיות. אם נלך עם קווין זה אומר שנצטרך להיפרד ממישהו וזה אף פעם לא נעים. חבל שיש לנו את כל הפציעות האלה, אבל בכל מקרה אנחנו דלילים מאוד בעמדות הגארד ואני לא יודע נסתדר ללא קווין".

עוד בנושא

קווין קוק בדרך לקבל חוזה חדש, בארה"ב טוענים: "עומרי כספי ייחתך"
דייויד גריפין: "אם היינו יודעים שלברון חוזר, כנראה שבלאט לא היה ממונה"
ד"ר ג'יי: "בן סימונס שחקן של פעם בחיים, נראה שיש לו עיניים בגב"

עומרי כספי גולדן סטייט. GettyImages
יקבל צ'אנס אחרון? כספי/GettyImages

על מצבו של פטריק מקו אמר מאיירס: "אנחנו לא בטוחים מה קורה כרגע עם פט מקו, ומתי הוא בכלל יחזור. לא ברור מי יהיה כשיר לפלייאוף ומי לא, וכמובן שיהיה לזה חלק בהחלטה שלנו. נגיע למסקנות סופיות לקראת המשחק האחרון של העונה".

אם הישארותו של כספי תלויה בכשירותו המיידית, כנראה שמצבו לא טוב במיוחד. הלילה הווריירס פרסמו עדכון בנוגע למצבת הפצועים לקראת המשחק הקרוב מול אינדיאנה, ובעוד שאנדרה איגודלה וקוון לוני אמורים לחזור מפציעות קלות, כספי עדיין נותר מחוץ לסגל (כמו מקו וסטף קרי).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

העיתונאי שמסקר את הווריירס ל"אתלטיק": "כספי המועמד המוביל להיחתך"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully