וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר ג'יי: "בן סימונס שחקן של פעם בחיים, נראה שיש לו עיניים בגב"

הפוינט פורוורד של פילדלפיה מחזק את הקייס שלו לתואר רוקי העונה, וזוכה לשבחים נדירים מאגדת ה-NBA: "אני בספק אם נראה בעתיד שחקנים כמוהו". וגם: האם לברון מאמן את קליבלנד בפועל?

בן סימונס, פילדלפיה סיקסרס. AP
לברון הבא. בן סימונס/AP

בן סימונס ממשיך לחזק את הקייס שלו לתואר רוקי העונה. הלילה (בין שלישי לרביעי) הפוינט-פורוורד של פילדלפיה הצעיד את קבוצתו לניצחון 11 ברציפות, עם 15 נקודות, 12 ריבאונדים ו-6 אסיסטים ב-95:121 על ברוקלין, ושמר אותה קרובה במאבק עם קליבלנד על המקום השלישי במזרח. ככל שהעונה מתקרבת לסיומה נראה שסימונס יגרוף את תואר רוקי העונה על חשבון המועמד המוביל השני, דונובן מיטשל, זאת בעיקר בזכות המספרים הנדירים שלו.

סימונס הספיק לרשום 11 טריפל דאבלים העונה, הכי הרבה אי פעם לרוקי, והלילה הוא הפך גם לרוקי השני בתולדות ה-NBA שקולע לפחות 1,200 נקודות, מוריד לפחות 600 ריבאונדים ומחלק לפחות 600 אסיסטים, אחרי שאוסקר רוברטסון עשה זאת ראשון אי שם בעונת 1960-61. ב-12 המשחקים האחרונים הוא מעמיד ממוצע טריפל דאבל.

עוד בנושא

הלילה: ניצחון 11 רצוף לפילדלפיה, עוד משחק נהדר לבן סימונס
עוד הלילה: קליבלנד גברה על טורונטו, הוווריירס ניצחו את הת'אנדר
בארה"ב משוכנעים: קבוצות יפנו לסן אנטוניו בנוגע לקוואי לאונרד

ועכשיו הוא מקבל שבחים נדירים גם מאגדות NBA. "סימונס הוא שחקן של פעם בעשור, פעם בדור, אולי אפילו פעם בחיים", שיבח אותו ד"ר ג'יי (הלא הוא ג'וליוס אירווינג), שבמהלך הלילה נחשף פסל בדמותו מחוץ לארנה של הסיקסרס. "הוא עושה את כולם טובים יותר וכשהוא על המגרש, כולם נעים יותר ללא הכדור כי הם יודעים שהוא ימצא אותם".

אירווינג הוסיף ש"לפעמים נראה שיש לו עיניים בגב. הוא בורך ביכולות אדירות שאני בספק אם נראה משחקנים אחרים בעתיד הקרוב או הרחוק".

סימונס הוחמא מהשבחים של אגדת הסיקסרס ואמר ש"הוא פחות או יותר בנה את הקבוצה הזאת, כל השם של הסיקסרס זה בזכותו, כך שמדהים לשמוע מחמאות כאלה ממנו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו עם לברון ג'יימס. AP
אז מי באמת המאמן? לברון עם טיירון לו/AP

ובינתיים, הגורו של סימונס ממשיך להעמיד מספרים מרשימים עוד יותר. לברון ג'יימס הוביל הלילה את קליבלנד לניצחון 106:112 על טורונטו שאותת לכל מי שפקפק: גם העונה יש פייבוריטית אחת במזרח - הקבוצה של ג'יימס. הוא עצמו קלע הלילה 27 נקודות והוסיף 10 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, וב-27 המשחקים האחרונים הוא עומד על ממוצעים של 29.7 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים למשחק.

ובכל זאת, כעת כשטיירון לו מושבת ועוזר המאמן הזמני לארי דרו הוקפץ לקדמה הבמה, שוב נשאלת השאלה: האם ג'יימס מאמן את קליבלנד בפועל? אמש פורסמה כתבה נרחבת בבליצ'ר ריפורט בנסיון לענות על השאלה, ומספר גורמים בקליבלנד וב-NBA צוטטו כשהם מתייחסים לנושא. מקורב ללברון טען ש"זה נכון שפעם הוא היה שחקן שקל לאמן. ככל שהשנים חלפו הוא פיתח הבנה טובה יותר לגבי המשחק ולגבי הסגנון שלו, ולכן הוא גם הפך להיות יותר ווקאלי בעניין הזה. הוא מעולם לא חצה את הגבול ומעולם לא הפגין חוסר כבוד כלפי המאמן, אבל הוא בהחלט השמיע את דעתו בשנים האחרונות, הרבה יותר מבעבר".

שחקן נוסף ששיחק לצידו של ג'יימס אמר ש"זה נכון שפעם היה יותר קל להיות מאמן שלו. בזמנו הוא בגלל לא רצה את כל האחריות הזו על הכתפיים שלו. הוא לא רצה לגייס שחקנים או לקבל החלטות כי הוא חשש שהתדמית שלו תיפגע".

אחד המנהלים בליגה שמכיר את לברון מקרוב אמר ש"זה די דומה לסיטואציה של קובי בריאנט בלייקרס. שניהם שחקנים כל כך חכמים וכל כך סקרנים, והם תמיד רוצים יותר. גם לברון, כמו קובי, עושה עבודה של מאמן בחלק מהמקרים, כמו לשרטט תרגילים להוצאת חוץ ודברים מהסוג הזה. אבל זה לא שהוא ממש מתפקד בפועל כמאמן, כי להם יש עבודה יומיומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully