וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב משוכנעים: קבוצות יפנו לסן אנטוניו בנוגע לקוואי לאונרד

מצבו של הכוכב עדיין לא ברור, אולם השמועות רק הולכות וגוברות. נייט רובינסון: "שמעתי שהוא לא רוצה להישאר". נרלנס נואל וספולושה הושעו ל-5 משחקים כ"א לאחר שעברו על נהלי הסמים

שחקן סן אנטוניו ספרס קוואי לאונרד. AP
מה יהיה? לאונרד/AP

הפלייאוף ממש מעבר לפינה, אולם אחד הסיפורים הגדולים ביותר ב-NBA קשור דווקא בשחקן שעלול לא לקחת בו חלק: קוואי לאונרד. כוכבה של סן אנטוניו עדיין לא שב לפרקט ולא ברור מתי יחזור, ועל פי דיווחים בארצות הברית, בקיץ הקרוב צפויות לא מעט קבוצות בליגה לפנות לסן אנטוניו בניסיון לפתות את הפורוורד בן ה-26.

"דיברתי עם כמה ג'נרל מנג'רים, בסוף העונה קבוצות יצלצלו לספרס וינסו להבין האם הוא פנוי", אמר עיתונאי ESPN בריאן ווינדהורסט. זאק לואו מאותו אתר הוסיף: "זה נכון ב-100 אחוז. העופות הדורסים חגים מלמעלה, בתקווה שיהיה אקשן לקראת הדראפט".

בקיץ הקרוב יוכל לאונרד לחתום על חוזה מקסימום חדש של למעלה מ-200 מיליון דולר - סכום גבוה בהרבה מזה שיוכל להרוויח בקבוצה אחרת. אף על פי כן, לא מן הנמנע כי אם לא ירצה להישאר, סן אנטוניו תחפש עליו טרייד לפני שיהפוך לשחקן חופשי (קיץ 2019).

נייט רובינסון מיודענו, שמשמש כיום כפרשן NBA, טען: "ממה ששמעתי, העניין הוא לא שהוא לא רוצה לשחק, אלא שהוא לא רוצה להיות בסן אנטוניו יותר. תאמינו לי, הוא בהחלט רוצה להיות במקום אחר, בעיקר בבית". וכשרובינסון מדבר על הבית, הוא מדבר על קליפורניה, בה לאונרד גדל.

גם צ'ארלס בארקלי סיפק את הדעה שלו בנושא: "הוא צריך להישאר בספרס, כי הדשא לא תמיד ירוק יותר אצל האחרים. אולי הוא ירוויח יותר כסף או שיהיה מפורסם יותר, אבל יש הבדל גדול בין מועדון טוב ומועדון רע, והספרס מעולים. הסיטואציה הזו מעציבה אותי. הוא שחקן נהדר, וסן אנטוניו זה המועדון הטוב ב-NBA".

* שחקן דאלאס נרלנס נואל ושחקן יוטה ת'אבו ספולושה הושעו על ידי הליגה לחמישה משחקים כל אחד, לאחר שעברו על נהלי הסמים של ה-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully