וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הסאגה: מימר צפוי להחזיר את צעירי להרכב מכבי פתח תקוה. גם אליבלטו יפתח

5.4.2018 / 14:20

הקשר שלא שותף בתקופה האחרונה אמור לחזור ל-11. גם הקשר, שהיה מעורב בתקרית עם יצחקי, אמור לפתוח. מרסיאל נטש את האימון אך ההערכה היא שישחק, מימר מתלבט רק לגבי החוד

צילום ועריכה: קובי אליהו

מאמן מכבי פתח תקוה, שרון מימר, מתכנן מספר שינויים בהרכב לקראת המשחק מול קריית שמונה. על פי האימון היום, אחרי הסאגה הארוכה בעניינו נראה כי הקשר לירוי צעירי צפוי לפתוח בהרכב במקום יניב בריק, בעוד שאליבלטו יחליף את תאי בריבו בהרכב. ההתלבטות נוגעת בעיקר לחוד. היום תורגל גריגורי טאדה במקום לידור כהן, אבל ההרכב כלל ששה זרים. ז'והאן מרסיאל נפצע במהלך האימון אך ההערכה היא שיהיה כשיר. במצב כזה, כהן יפתח בהתקפה, או שנאור פסר יחליף את רישאר סומא בעמדת המגן השמאלי וכך תשחק הקבוצה עם חמישה זרים.

צחי גיגי ימשיך להמתין על הספסל ויוסי גינזבורג יפתח בשער. רומאריו פירס, יוסי בניון ומנור סולומון, ימשיכו לפתוח בהרכב כמובן. לגבי צעירי, אם אכן יפתח בהרכב כפי שמתוכנן, זו תהיה ההופעה השניה שלו בסך הכל מאז סוף דצמבר בו נפצע. מאז שיחק שלוש דקות בלבד בליגה ובמחזורים האחרונים לא נכלל הקשר, שהיה בורג מרכזי במאבקי הצמרת של הקבוצה בעונה שעברה, בסגל למרות שהחלים. אחרי העימות עם ברק יצחקי והמגננה מטעם המועדון, אליבלטו אמור לפתוח בהרכב לאחר ששותף גם בהפסד המאכזב לרעננה.

עוד בנושא
נציגי מכבי חיפה צפו בעאיד חבשי. רוטן: "חייבים להישאר בליגה"
יוסי אבוקסיס: "איך אפשר להרחיק מאמן ביום של משחק? זה קורה רק בישראל"
בבית"ר ירושלים זועמים על זיו אדלר: "שלחו למשחק עונה שופט שלא עומד בלחץ"

שחקן מכבי פתח תקוה לירוי צעירי. ברני ארדוב
חזר לתמונה. לירוי צעירי/ברני ארדוב

כפי שפרסמנו, במועדון פנו לשרון מימר והבהירו לו כי הנטיה היא להשאירו בקבוצה. יחד עם זאת, הלוזונים מצפים שהעונה תסתיים בצורה טובה כדי להכריז על המינוי. שני ניצחונות בשני המשחקים הקרובים אמורים להבטיח את הישארותו, כשייתכן שגם פחות מכך יספיק. יחד עם זאת, במועדון הבהירו כי אין כל סיכום עם המאמן וההחלטה תתקבל בקרוב.

במועדון ממשיכים לעקוב אחר הנעשה בשוק השוערים הישראלי. איתמר ניצן הוא המועמד המוביל להחליף את צחי גיגי בעונה הבאה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully