וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים זועמים על זיו אדלר: "שלחו למשחק עונה שופט שלא עומד בלחץ"

5.4.2018 / 7:07

בבירה כעסו בעקבות תפקודו של השופט במחצית הראשונה: "אחרי כל הטעויות הם החזירו לנו בפנדל. אנחנו לא צריכים מתנות". אוחנה צפוי לשוחח עם שכטר המתוסכל, שחושש שסופסל בגלל עניינים חוזיים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. בבית"ר זועמים על זיו אדלר: "הוא לא עמד בלחץ"

תסכול גדול בבית"ר ירושלים אחרי ההפסד 3:1 אמש (רביעי) במשחק העונה מול הפועל באר שבע. מי שספג את מרבית האש מאנשי בית"ר היה השופט זיו אדלר, בעיקר בגלל החלטות שלקח במחצית הראשונה. גם לאחר ששוחחו עימו אמרו בבית"ר: "למשחק עונה לא שולחים שופט שלא יכול לעמוד בלחץ. שופט ראשי ושופט רחבה לא רואים את הפנדל על וארן? זה היה מהלך איטי והיה להם את כל הזמן שבעולם כדי לראות את זה. גם בגול השני של באר שבע הייתה הרמת רגל ברורה של אוגו. במחצית כנראה הם הבינו שהם טעו ומיהרו להחזיר לנו בפנדל. אנחנו לא צריכים מתנות, רוצים שזה יהיה הוגן".

בוריס קליימן אמר בסיום: "חבל שספגנו כל כך מוקדם, אבל התוצאה משקרת כי יכולנו לנצח. בשתי המחציות לא היינו מספיק עירניים בדקות הראשונות, אבל אני קונה את זה שנפסיד כל 11-12 משחקים. אנחנו צריכים לנצח ביום ראשון נגד בני יהודה ולהסתכל על באר שבע נגד מכבי, לנסות לצמצם את הפער".

קליימן הוסיף: "הגענו ליותר מצבים ולא הצלחנו להבקיע, זה גם קורה. הם ניצלו את המצבים שלהם וזה חלק מהכדורגל. אני גם חושב שהגיע לנו פנדל, אבל ממשיכים הלאה. אנחנו נסתכל משחק אחרי משחק ולא נחשוב רחוק מדי בשלב הזה".

עוד בנושא

הפועל באר שבע ניצחה 1:3 את בית"ר ירושלים במשחק העונה
שכטר זעם, שחקנים בבית"ר ירושלים: "אסור שהוא ירגיש ככה"
הדז'ה-וו של זריהן, החולשה של הגנת בית"ר: ציוני משחק העונה

השופט זיו אדלר. ברני ארדוב
סופג ביקורת. זיו אדלר/ברני ארדוב

2. בית"ר ושכטר בצומת קריטי: האם שיחק מעט בגלל ענייני חוזה?

איתי שכטר המתוסכל לא נשאר עם השחקנים להודות לקהל לאחר המשחק וגם נשמע מאוכזב בחדר ההלבשה. שכטר חש כי העובדה שלא חתם על חוזה חדש משפיעה על דקות המשחק שלו, וגם אמר את זה למי שצריך לשמוע. שכטר הוא האיש שהוביל את בית"ר עד כה, ואפשר להבין את התסכול שלו. רק לפני כחודש וחצי, לאחר שבית"ר סיימה ב-1:1 בטרנר, הוא התנהג אחרת לחלוטין, כשהרגיע ואמר לשאר השחקנים: "כבר היו לנו משחקים טובים כאן שאמרו שאנחנו נחמדים וחמודים, אני לא רוצה את זה, אני רוצה את הנקודה או הנקודות".

אז זהו, שבית"ר קיבלה הרבה מחמאות על המשחק אתמול אבל גם צריכה להסתכל במראה. כנראה שקבוצה שסופגת שלושה שערים ב-50 דקות לא יכולה לנצח במשחק עונה. ברגע שקצב הספיגה כזה, אין למחמאות שום ערך.

בית"ר ושכטר נמצאים כעת בצומת, וזה בכלל לא קשור לשנים הבאות. אם יש מישהו שיכול להוביל את בית"ר לתארים העונה זה קודם כל שכטר, וזה לא יקרה דרך 20 דקות מהספסל. מה שיקרה במו"מ לגבי השנים הבאות זה משהו אחר, אבל בנוגע לעונה הנוכחית בבית"ר יצטרכו לקבל החלטה מאוד ברורה. איתי שכטר לא אפקטיבי כשחקן ספסל וסביר להניח שיילך לאיבוד ברגעים הכי קריטיים של העונה. אז בית"ר ניצחה משחק ליגה בלי שכטר וגם עשתה מהפך בחצי גמר הגביע, אך עדיין, הוא הדמות הכי דומיננטית בקבוצה.

בבית"ר הכחישו כי יש קשר בין החוזה העתידי לבין דקות המשחק המועטות של שכטר אמש, והדגישו כי רק לאחרונה הוא חזר מפציעה ובחצי הגמר אף דרש שלא לשחק יותר מ-30 דקות. נראה כי אלי אוחנה ישוחח עם השחקן באימון הקרוב על מנת ללבן את העניינים. הצדדים אמורים להיפגש בקרוב בניסיון לחדש את המו"מ. כפי שהדברים נראים כעת הסיכויים כי שכטר ימשיך במועדון נמוכים. גם אם בית"ר תציע לשכטר חוזה לשנתיים, הוא לא יעבור את ה-200 אלף דולר בעונה כאשר השחקן יכול להשיג חוזים שגבוהים יותר ב-50 אחוז ומעלה בקבוצות אחרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הגיע לנקודת האל חזור? שכטר/ברני ארדוב

3. הייסטר וקונטה מחוץ לסגל גם מול בני יהודה

שחקני בית"ר מיהרו לצאת מחדר ההלבשה, אבל אופיר קריאף אלץ להמשיך את היום המפרך והעמוס שלו, שהחל עם תאומים חדשים שהתווספו למשפחה, נמשך עם הפסד בטרנר והסתיים עם בדיקת שתן מטעם המנהלת. "הבאנו לו את כל בקבוקי המים שהיו לנו, רק שיגמור עם זה", צחקו בבית"ר.

ז'אורז'יניו נראה מתוסכל מהפציעה שלו ומהעובדה כי לא נמצא פיתרון. השחקן עשוי לבקש לטוס לברזיל לטיפולים ומקווה לחזור לשחק עוד העונה. מרסל הייסטר חזר לאימונים מלאים, אך עדיין לא יהיה בסגל ביום ראשון נגד בני יהודה, כמו גם אנטואן קונטה. מי שעשוי לחזור לסגל הוא דוד קלטינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully