וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדז'ה-וו של זריהן, החולשה של הגנת בית"ר: ציוני משחק העונה

קשר הפועל באר שבע שוב כבש צמד חשוב מול בית"ר ירושלים, וסיפק משחק נפלא. כחילה וסירושטיין נכשלו פעם אחר פעם. קלאודמיר 4, חיימוב 5, שהר 7 וכמה למאמנים: הציונים במאצ' אפים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

גיא חיימוב - בוריס קליימן 4:5

שוער הפועל באר שבע לא ממש הרשים הערב. הדיפה אחת רעה שלו כמעט הסתיימה בשער של סילבסטר ולזה הוסיף יציאה מאוד מהוססת שגם ממנה יצא בזול. גם האיש שעמד מולו בין הקורות לא ירצה לזכור את המשחק, בו ספג גול אחד בין הרגליים ואחד בין הידיים.

בן ביטון - עופר ורטה 4:5

מגן הפועל באר שבע לא תמך בהתקפה כמעט בכלל, אבל בצד השני עשה ברוב המקרים עבודה טובה. ורטה הוא החולייה החלשה בהגנה הכל-ישראלית של בית"ר נטולת המגנים הזרים.

לואי טהא - מיקי סירושטיין 4:6

הבלם היציב של באר שבע העונה שוב סיפק משחק שקט וחף מטעויות, מלבד הפנדל שגרם, אבל לא ממש במתכוון. סירושטיין כנראה יחשוב הלילה לא מעט על ניב זריהן, שהשאיר לו אבק פעם אחר פעם.

בוריס קליימן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ערב עגום, קליימן/ברני ארדוב

חאתם עבד אלחמיד - טל כחילה 3:5

גם כחילה, כמו סירושטיין, התקשה מאוד עם זריהן ושהר וביחד הם אפשרו לבאר שבע להגיע די בנוחות לתוך הרחבה הרבה יותר מדי פעמים . אלחמיד ניצל משריקה לפנדל אחרי שהכשיל את וארן.

אורן ביטון - שון גולדברג 5:5

ביטון-שמאל של הגנת באר שבע לא הצליח להעביר אף כדור מסוכן לרחבה, בניגוד למה שהרגיל העונה. גולדברג הוא הפתעה נעימה בשבועות האחרונות וגם הערב היה הבולט בחוליית ההגנה המחוררת של בית"ר.

ג'ון אוגו - קלאודמיר 4:6

ככל שהמשחק התקדם והפועל באר שבע צברה ביטחון בחסות הכדורים שהלכו לרשת, אוגו השתפר והחל להחזיק את מרכז הקישור. המאסטרו של בית"ר שכח את השרביט בבית, איבד את הכדור שהוביל לשער הראשון ולא הצליח לשפר את הרושם עד שהוחלף בשלב מוקדם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ניב זריהן הפועל באר שבע מקדים את קלאודמיר בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מה קרה למאסטרו? קלאודמיר/ברני ארדוב

חנן ממן - אריק סאבו 6:6

הבינגו של בכר בחלון ההעברות הוסיף בישול למספרים הנאים שמעמיד מאז שהגיע. הסלובקי איים על השער ממרחק גדל והולך וניסה לדחוף קדימה, אבל לצערו מצא את הרשת רק מהנקודה הלבנה.

דן איינבינדר - אופיר קריאף 5:5

שני הקשרים ששיתפו פעולה בבית"ר נלחמו והשתדלו, אבל לא הצליחו ממש להשאיר חותם על משחק העונה הראשון ולא האחרון של הפלייאוף הנוכחי.

מאור מליקסון - אנתוני וארן 5:7

מליקסון, כהרגלו, הניע את המערכת וגם ידע להשאיר את הבמה לזריהן ולתת לו להכריע את המשחק. וארן איים לראשונה על השער רק בדקה ה-72, וגם אז רק שלח נגיחה חלשה החוצה אחרי קרן.

אנתוני וארן בית"ר ירושלים מול מאור מליקסון דן אייבינדר הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מליקסון ידע לפנות את הבמה/ברני ארדוב

ניב זריהן - חן עזרא 5:9

בעונה שעברה, זריהן כבש צמד ניצחון על בית"ר בשלבי ההכרעה של העונה, וגם הפעם הצליח לנער מעליו את תלאות העונה וסיפק הצגה נפלאה מול הקבוצה מהבירה. הסלאלום שלו בפתיחה אמנם היה קצת עם הראש בקיר, אבל הסתיים בגול של שהר, ומאותו רגע הכל הלך לשפן התורן של ברק בכר. באר שבע תקווה שזריהן יוכל לחבר כמה משחקים רצופים בהרכב, או לפחות ברוטציה. האלופה מחכה לכשירות מלאה של וואקמה וקיוותה שזה יגיע כבר הערב, אבל בסוף הצליחה גם לשמור על הרגליים של הכוכב, וגם לתת לשחקן אחר לזהור ברגע האמת. איש המשחק. עזרא לעומתו התקשה מאוד מול ההגנה של באר שבע ומלבד בעיטה לא מאוד מסוכנת אחת, לא הצליח להשפיע.

בן שהר - יקוב סילבסטר 5:7

שהר שבר בצורת ארוכה ונתן לבאר שבע שער מהיר שסיפק לה הרבה ביטחון. אם היה מרוכז יותר, היה יכול לסיים לפחות עם עוד שני שערים, אבל קשה להאמין שמישהו יבוא אליו בטענות. באשר לסילבסטר, הכל הלך לו בשבועות האחרונות והוא כבש באחוזי דיוק מרשימים מאוד. הערב, בזמן הלא נכון מבחינת בית"ר, זה התאזן והוא רשם שתי החמצות גדולות. בכל זאת, ברור שהוא שחקן איכותי שעוד יתרום לקבוצה.

ברק בכר - בני בן זקן 4:7

מלבד הפועל באר שבע, כל שאר המועמדות לאליפות (לפחות ערב המחזור) הוציאו פםחות שלושה כדורים מהרשת, ופתאום נראה שהנסיון של בכר ושל הקבוצה שלו מהשנים האחרונות מסוגל לעשות את כל ההבדל ולהשאיר את הצלחת בנגב. כמובן שההימור על זריהן לא יכול היה להתברר כמוצלח יותר עבור בכר. בן זקן איחר בהכנסתם של ורד ובעיקר של שכטר - לא ממש ברור. גם אם זה לא הגורם הישיר להפסד, אין ספק שהחילופים האלה היו צריכים להגיע הרבה יותר מוקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully