וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר זעם, שחקנים בבית"ר ירושלים: "אסור שהוא ירגיש ככה"

4.4.2018 / 21:50

הקפטן בית"ר ירושלים היה עצבני בסיום ההפסד להפועל באר שבע, אחרי שנכנס רק לרבע השעה האחרונה, שחקנים: "הוא המנהיג שלנו". ברק בכר: "בפלייאוף העליון אין מקום לטעויות"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע הגדילה הערב (רביעי) באופן משמעותי את סיכויי הזכייה השלישית ברציפות בתואר האליפות אחרי ניצחון 1:3 על בית"ר ירושלים באצטדיון טרנר. בן שהר וניב זריהן בצמד התכבדו בשערים לזכות המנצחת.


עוד בנושא

הפועל באר שבע ניצחה 1:3 את בית"ר ירושלים
ליגת העל: בני יהודה הביסה 0:3 את הפועל חיפה, צמד לרועי גורדנה

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. ברני ארדוב
עשה את זה. ברק בכר/ברני ארדוב

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר, היה מאופק בסיום ואמר: "אני מציאותי כי אנחנו עוברים עונה ארוכה וקשה, זה רק ארבע הפרש. יש עוד שמונה משחקים ומשחק לא פחות קשה ביום שני. ניצחנו קבוצה מצוינת, עשינו משחק טוב, אבל צריך לחכות. כל ניצחון משמעותי בקרב על התואר. בפלייאוף העליון המשחקים קשים מאוד. אנחנו מסתכלים על המשחק מול מכבי תל אביב שיהיה יותר קשה מהמשחק היום. אין מקום לטעויות. זה לא משנה אם אנחנו מקום ראשון, שני או שלישי, אלא רק הריצה לאליפות חשובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני הפועל באר שבע חוגגים. ברני ארדוב
צעד גדול אל עבר אליפות נוספת/ברני ארדוב

קפטן בית"ר ירושלים, איתי שכטר, היה עצבני מאוד בסיום המשחק ולא ניגש להודות לקהל עם שאר השחקנים. חבריו לקבוצה סיפרו שגם בחדר ההלבשה שכטר היה מאוד כעוס ונשמע מתוסכל. לדבריהם, החלוץ חש שבשל העובדה שהוא לא חתם על חוזה חדש בקבוצה, הוא נכנס למשחק רק בדקה ה-76 ולכם נראה מאוד מתוסכל. בקבוצה אמרו ששכטר עדיין לא כשיר ל-90 דקות ולא נכנס מוקדם יותר בגלל שאנתוני וארן ויקוב סילבסטר עשו עבודה טובה.

שחקנים בקבוצה אמרו: "אסור ששכטר ירגיש ככה, הוא המנהיג של הקבוצה הזאת והביא אותנו לאיפה שאנחנו. נקווה שאוחנה וטביב ידברו איתו והדברים ירגעו".

המאמן בני בן זקן סיכם: "אם היינו מנצלים את המצבים של פתיחת המשחק אולי היתה תוצאה אחרת. מבחינת הגישה והלחץ שהפעלנו מתחילת המשחק, עשינו משחק די טוב. נשארנו בלי הנקודות ונצטרך להיות יותר טובים. משחק הגביע נתן לנו הרבה מאוד אופטימיות, באנו עם הגישה והאנרגיות הנכונות. השער המוקדם גרם לנו להמר יותר. נצטרך לתקן את זה בהמשך. יש עוד 8 משחקים, 24 נקודות, גם אם היינו מנצחים לא היה נסגר הסיפור. נעשה את המקסימום ונקווה לטוב".

שחקני בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
שחקני בית"ר ירושלים מתוסכלים/ברני ארדוב
שוער הפועל באר שבע, גיא חיימוב. ברני ארדוב
חיימוב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully