וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "איך אפשר להרחיק מאמן ביום של משחק? זה קורה רק בישראל"

מאמן בני יהודה תקף את ההתאחדות על רקע ההחלטה להרחיקו משני משחקים שעות לפני שריקת הפתיחה מול הפועל חיפה. ההכנות לעונה הבאה מוקפאות עד שיתבהר עתידו של המאמן. קנדיל וזובאס צפויים להימכר

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי שנראה היה שבני יהודה כבר הרימה ידיים בכל הקשור לליגה, חזרו אמש (רביעי) חניכיו של יוסי אבוקסיס להציג את היכולת שאפיינה לאורך רוב העונה. הכתומים הנחילו להפועל חיפה תבוסה 0:3 שהרחיקה את החבורה מהכרמל ממאבק האליפות.

הכתומים הקדישו את הניצחון למאמנם יוסי אבוקסיס שאיבד בשבוע שעבר את אביו. "רצינו בעיקר לעלות חיוך על הפנים שלו", אמר אחד השחקנים. מעבר לכך, בבני יהודה היו מאוד מופתעים מעונש ההרחקה משני משחקים שספג אבוקסיס אתמול בבית הדין של ההתאחדות. כך שלמעשה, שעות בלבד לפני שריקת הפתיחה מול הפועל חיפה, התבשרו שחקני הקבוצה על כך שייאלצו לעלות לכר הדשא ללא המאמן שלהם.

אבוקסיס תקף בסיום המשחק את ההחלטה: "אלה דברים שיכולים לקרות רק בישראל, זה חלק מנפלאות הכדורגל הישראלי. איפה נשמע שבצהריים כמה שעות לפני המשחק קובעים כזה עונש? לשמחתי הצוות המקצועי ואני זה ראש אחד והם עשו עבודה מצוינת, אבל החלטה שכזו לא הגיונית. לא שמעתי על כזה דבר, אפילו הצעתי לדחות את העונש. זה קצת הפתיע אותי כל הסיפור הזה, אבל מה אני יכול לעשות, זה מה שקורה אצלנו בארץ".

בנוגע ליכולת שהפגינו חניכיו אמר אבוקסיס: "מי שראה את המשחק, ראה קבוצה רעבה שרוצה. שחקנים צעירים ורעבים כאילו אנחנו הולכים לשחק על תואר. יש מלחמה בכל האימון בגלל זה לא דאגתי. אנחנו רחוקים מהמקום שמוביל לאירופה, אבל כמו שאמרתי אנחנו רעבים. אנחנו לא רוצים להרוס לאף אחד אבל אנחנו רוצים לכבד את עצמנו. במשחקים האחרונים פספסנו נקודות שהגיעו לנו, אבל אם נסתכל על העונה שעברה שבני יהודה נשארה בליגה ממש רגע לפני הסוף, אז העונה המועדון הזה בפלייאוף וכל משחק אנחנו באים כדי לנצח. כולם היו פה קונים את זה בתחילת העונה להיות בפלייאוף עליון ולהיראות ככה".

עוד בנושא
ליגת העל: בני יהודה הביסה 0:3 את הפועל חיפה, צמד לרועי גורדנה
בבית"ר ירושלים זועמים על זיו אדלר: "שלחו למשחק עונה שופט שלא עומד בלחץ"
נציגי מכבי חיפה צפו בעאיד חבשי. יגיע במקום דוס סנטוס?

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
יוסי אבוקסיס צופה במשחק מהיציע/קובי אליהו

כמו אבוקסיס גם מאוויס צ'יבוטה שהיה אחד המצטיינים במגרש ואף כבש את השער הראשון במשחק נשמע מאוד מרוצה בסיום. לדבריו: "היו לנו הרבה משחקים טובים העונה, פשוט לא הצלחנו לכבוש ככה. המשחק הזה באנו בצורה אחרת בשבילנו, בשביל המועדון ובעיקר בשביל יוסי. הוא המאמן שלנו, הוא עבר ימים לא קלים והיה חשוב לנו שהוא יגיע הביתה ויהיה גאה בנו. פתחנו את המשחק טוב, הגענו למצבים שלנו והצלחנו להבקיע. זה מה שעשה את ההבדל. כל ניצחון טוב לנו, אנחנו לא אוהבים להפסיד. מה שמגיע לך בחיים אתה תקבל אותו בסופו של דבר. אם מגיע ליוסי את נבחרת, אז הוא יקבל את זה".

בבני יהודה עדיין ממתינים להחלטה של התאחדות בכל הקשור לעסקתו של אבוקסיס כמאמן הנבחרת. עד אז במועדון מתקשים לתכנן את העונה הבאה. זאת למרות שכבר המועדון סגר מחנה אימונים בולגריה. בנוסף, כרגע נראה כי המגן הימני מאור קנדיל והשוער אמיליוס זובאס ימכרו בקיץ לקבוצות אחרות. נראה שאם אבוקסיס יישאר, הוא ייאלץ לבנות סגל חדש לחלוטין. זאת בהנחה שכל השחקנים המושאלים יחזרו לקבוצות האם שלהם ובני יהודה לא תצליח להשאיר אותם לעונה נוספת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אמיליוס זובאס שוער בני יהודה. ברני ארדוב
מפנה את המקום בין הקורות. זובאס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully