וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי מכבי חיפה צפו בעאיד חבשי. רוטן: "חייבים להישאר בליגה"

5.4.2018 / 12:24

אלאך מחפש בלם זר ושוקל לצרף את חבשי על חשבון דוס סנטוס: "בלם מהיר, יש לו את כל הנתונים כדי לחזור". המאמן דיבר לקראת אשדוד: "הסיפור עדיין לא גמור". דוס סנטוס ואלברמן תורגלו

ברני ארדוב

נציגי מכבי חיפה, בהם המנהל הטכני מוחמד אלאך, עקבו במשחקים האחרונים אחרי עאיד חבשי מבני יהודה. במשחק אתמול נכח נציג של הקבוצה ביציע הכבוד ועקב אחר השחקן. הנטיה במכבי חיפה היא להחזיר את הבלם בעונה הבאה. חבשי כבר הבהיר לראשי הירוקים כי הוא מתכוון לחזור רק כבלם מוביל ואינו מתכוון לחזור למקום שבו היה בעבר - שחקן ספסל שמועמד להשאלה. הנטייה כרגע היא ליצור מצב שבו שלושה בלמים, בהם חבשי, מתחרים על ההרכב. רמי גרשון יישאר ולפי מצב העניינים כרגע ייתכן שאליסון דוס סנטוס יושאל ובמקומו יגיע בלם זר טכני, תפקיד שאלאך מחפש בתקופה האחרונה.

"חבשי בלם מהיר מאוד ויש לו את כל הנתונים כדי לחזור", אמרו בחיפה על הבלם שיפתח את האימונים בקיץ עם הקבוצה. שחקן נוסף שנמצא במעקב הוא המגן מאור קנדיל, שנעדר אתמול. כפי שפרסמנו, שחקנה של בני יהודה מועמד להצטרף במקום רז מאיר ואלאך הגיע לאחד המשחקים האחרונים של הקבוצה כדי לצפות גם במגן.

אלאך וצוות הסקאוטינג שלו מגבירים לאחרונה את החיפושים אחר קשר אחורי זר. זו הסיבה שבמכבי חיפה לא ממהרים להגיש הצעה על ליגיונרים שמשחקים בתפקיד הזה. אלאך, שהיה אמור להמריא בתחילת השבוע להולנד, החליט לקיים בסופו של דבר חופשה בישראל. המטרה שלו היא להתחיל את האימונים כשרוב סגל הזרים של מכבי חיפה כבר סגור וכך מכבי חיפה צפויה לצאת למחנה. בשלב זה, שני שוערים ישראלים מועמדים להגיע. אם הדבר לא יקרה וחיפה תצרף זר, האופציה הראשונה תהיה אמיליוס זובאס מבני יהודה, שהפועל באר שבע מעוניינת בשירותיו.

עוד בנושא

פערים קטנים בין מכבי חיפה לאריק בנאדו. יאמן רק בעונה הבאה
גרשון, דוס סנטוס ואלברמן תורגלו בהרכב. קאיו עשוי לחזור ליציע
מכבי חיפה רוצה את חיימוב. בני יהודה תצרף את גלזר בקיץ?

שחקן בני יהודה, עאיד חבשי. אדריאן הרבשטיין
יחזור לקדנציה נוספת? חבשי/אדריאן הרבשטיין

פרד רוטן מאמן הקבוצה ערך מסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול אשדוד בשבת ואמר לאתר הרשמי: אנחנו חייבים להשאר בליגה, מבחינתנו זה הכי חשוב ולהוציא את השבוע האחרון היינו כעת בפגרה של שלושה שבועות. בפגרה התמקדנו בדבר אחד וזה המשחק בשבת ואיך להכין את הקבוצה למשחק הזה. הסיפור עדיין לא גמור ובשביל הקבוצה ובשבילי זה אתגר. אנחנו רוצים לנצח כל משחק ועל זה הפוקוס יהיה במשחק הקרוב".

עוד נשאל המאמן, מה מצפה לקבוצה ולשחקנים בשבת: "אני חושב שזה הולך להיות משחק קשה, מכיוון שלכל שחקן יש המון אנרגיה לתת במשחק הקרוב. עקב הפגרה הארוכה, כל שחקן רוצה לשחק במשחק ולצוות המקצועי זה נותן אפשרויות רבות מכיוון שכל השחקנים נמצאים בכושר משחק וזה טוב לצוות המקצועי."

לבסוף, נשאל המאמן מה הוא מאחל לאוהדי הקבוצה לקראת החג: "אני מאחל לכולם ימים טובים. מכיוון שאני חושב שלעשות דברים עם המשפחה זה נותן שקט וחופש. אני מאחל לכולם ימים טובים יותר לזמנים שיגיעו".

הקבוצה ערכה היום אימון כאשר פרד רוטן ועוזריו רוב מאס ואיתי מרדכי תרגלו את אותו הרכב שניצח את הפועל עכו. המשמעות היא שדוס סנטוס יפתח בהרכב לצד רמי גרשון. גל אלברמן יפתח בקישור ודמארי בחוד. רוטן ערך אסיפה טקטית על אשדוד בה שם דגש על נקודות התורפה של הקבוצה המארחת, בעיקר בחלק ההגנתי. חלק מהשחקנים חושבים שאטיין ריינן צריך לקבל יותר הזדמנויות עד תום העונה בגלל היכולת שגילה מול עכו. "הוא בלם שיודע להניע כדור, אולי כדאי לשתף אותו כדי לתרגל את מה שרוטן רוצה באמת", אמר אחד מהם.

ומה קורה בגזרת אריק בנאדו? כזכור, לאחר שיחה נוספת שנערכה עם שחקן העבר שטרם חתם על חוזה חדש, רוב הפערים נסגרו והוא יחתום על חוזה לאחר שובו מחו"ל. החוזה ייחתם לשלוש שנים ובנאדו יתחיל לעבוד בקיץ, אז יחליף את גוסטבו בוקולי. אלאך, כזכור, שוקל למנות גם מנהל טכני זר או ישראלי למחלקת הנוער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

רוטן מדבר לקראת המפגש מול האשדוד (מתוך האתר הרשמי של מכבי חיפה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully