וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: פערים קטנים עם בנאדו. יאמן רק בעונה הבאה

4.4.2018 / 16:05

לאחר שסיכם את רוב התנאים, התגלעו פערים בין הצדדים והמאמן טרם חתם. בשיחה נוספת סוכם: בנאדו יחתום עם שובו מחו"ל ויאמן רק מתחילת העונה הבאה. סוכניו הזרים של קאיו החלו לחפש לו קבוצה

צילום ועריכה: קובי אליהו

לאחר שסגר את רוב התנאים בקבוצת הנוער של מכבי חיפה, המאמן אריק בנאדו המריא לחו"ל מבלי שחתם רשמית על חוזה במועדון. הסיבה: עיכוב במגעים בנוגע לעונה השלישית של החוזה. יחד עם זאת, לאחר שיחה נוספת בין הצדדים סוכמו רוב התנאים והוחלט כי המאמן יעמוד על הקווים רק החל מהעונה הבאה.

גוסטבו בוקולי ימשיך לאמן עד תום העונה הנוכחית. הקבוצה שלו ממוקמת רביעית בטבלה, מרחק ארבע נקודות מהמוליכה מכבי תל אביב. במקביל, הקבוצה העפילה שלשום גם לחצי גמר גביע המדינה, במשחק בו נכח הצוות ההולנדי יחד עם עוזר המאמן איתי מרדכי.

עוד בנושא

מכבי תל אביב: ברק יצחקי התפרץ בחדר ההלבשה. חצי קבוצה תשוחרר בקיץ
מכבי נתניה מאושרת: "עונה כזו חייבת להסתיים עם כרטיס לאירופה"
הפועל חיפה: "נתניה מתקרבת, אבל אפשר לעשות צעד משמעותי במאבק האליפות"

מאמן בני יהודה אריק בנאדו. ברני ארדוב
יחתום? אריק בנאדו/ברני ארדוב

פרד רוטן לא תרגל אתמול (שלישי) את ההרכב, אך על פי האימון שלשום נראה כי ההרכב שניצח את הפועל עכו ימשיך, כשאליסון דוס סנטוס ורמי גרשון תורגלו במרכז ההגנה, גל אלברמן בקישור האחורי ועומר דמארי שבישל שלושה שערים במחזור האחרון ישחק בהתקפה. שלומי אזולאי ואופיר מזרחי יחזרו לסגל, כשייתכן שקאיו שוב יראה את המשחק מהיציע. על פי מקורבים לעסקה, סוכניו הזרים של השוויצרי קיבלו הודעה כי אפשר לחפש לו קבוצה אחרת. הקשר, שבמועדון טענו בתחילת העונה כי הוא יהיה אחד הזרים המשפיעים בליגה וראו בו שחקן שיכול לקדם את הקבוצה מבחינה התקפית, לא כבש העונה אפילו שער אחד בליגה.

עומר דמארי, שמחזיק בחוזה בלייפציג, לא יסכם בקבוצה ישראלית לעונה הבאה עד שיידע מהם התנאים לשחרורו. הוא ייפגש עם הנהלת לייפציג באמצעות סוכניו. מכבי חיפה תסכים לקלוט אותו ללא תמורה, אך גם הפועל תל אביב מעוניינת בשירותיו ולאחרונה גם מכבי פתח תקוה הצטרפה למירוץ אחריו. דמארי יעדיף כמובן להמשיך במועדונים הגדולים. מאור קנדיל הוא אחד המועמדים להגיע. בגזרת הלגיונרים, המועמד הבכיר להגיע כרגע הוא אופיר מרציאנו, שמועמד יחד עם גיא חיימוב במידה וזה ישוחרר מבאר שבע.

(עדכון ראשון: 10:37)

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully