וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "נתניה מתקרבת, אבל אפשר לעשות צעד משמעותי במאבק האליפות"

4.4.2018 / 9:32

תגובות מעורבות בהפועל חיפה להפסד של מכבי תל אביב ולהודעה של היהלומים לפיה הקבוצה תוכל לשחק באירופה. איבנצ'יץ' עשוי לפתוח. כץ הציע לרון פלדהיים לחזור ולנהל את מחלקת הנוער

יוסי ציפקיס

רק אתמול (שלישי) חגגו בהפועל חיפה את ההעפלה למפעלים האירופאים, אולם בעקבות ההחלטה להעניק למכבי נתניה את האפשרות לשחק באירופה, במועדון יצטרכו להמתין עוד מעט לפני שהדבר יהפוך לרשמי. "מצד אחד, ההחלטה לגבי מכבי נתניה מקרבת אותה אלינו, אבל מצד שני - ההפסד של מכבי תל אביב מוכיח שאפשר לרוץ עד הסוף גם בליגה", אמרו הלילה בקבוצה. חיפה שבמקום הרביעי נמצאת בשוויון נקודות עם מכבי תל אביב. ניצחון הערב יקרב אותה שלב נוסף במאבקי האליפות משום שהמפגש הערב בין הפועל באר שבע לבית"ר ירושלים יבטיח איבוד נקודות נוסף של לפחות אחת מקבוצות הצמרת. "המצב הזה קצת מוזר. מצד אחד, הניצחון וההודעה של מכבי נתניה עדיין לא מבטיחים אירופה. מצד שני, הערב אפשר לעשות צעד משמעותי במאבק האליפות. בשנים קודמות זה היה מספיק, אבל הצמרת צפופה מאוד העונה", אמרו בקבוצה.

עוד בנושא

הערב: בני יהודה - הפועל חיפה (19:00, ספורט 1)
הערכה: בן בסט יחתום בהפועל חיפה על חוזה חדש לשנתיים

רוסלן ברסקי שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
יחזור להרכב. רוסלן ברסקי/אדריאן הרבשטיין

ניר קלינגר לא תרגל את ההרכב אך לא נראה כי הוא מתכנן מהפכה. רוסלן ברסקי יפתח במרכז הקישור במקום ריסטו מיטרבסקי (צהובים) ונראה כי חוליית ההגנה לא תשתנה. כזכור, גילי ורמוט לא התאמן באופן סדיר לפני חצי הגמר וייתכן שיוסיפ איבנצ'יץ' יחליף אותו בחלק הקדמי. ההתלבטות העיקרית של קלינגר היא לגבי רסמוס סויסטדט. השחקן לא רשם דקה אחת מסוף נובמבר. אם יפתח הערב, ראדו גנסארי יוסט לקו. קלינגר ערך אסיפה בה הקרין תקצירים ממשחקי בני יהודה. "זאת ההזדמנות שלנו, הכל בראש שלכם", אמר המאמן. "אין בכם עייפות, חצי הגמר כבר מאחורינו. אין דבר בשלב כזה של העונה לוותר, ההזדמנות כל כך מדהימה ואסור לנו לפספס אותה. בני יהודה קבוצה מצוינת. אני מבקש מכם, תגיעו בטירוף למשחק הזה".

עדן בן בסט אמור לחתום על חוזה חדש בהפועל חיפה. "לבן בסט אין חוזה לעונה הבאה, אלא רק אופציה שלנו להאריך את החוזה ובקרוב נודיע על כך", הבהירו אתמול במועדון. כץ ייפגש עם החלוץ ויציע חוזה לשנתיים. במועדון רוצים להשאיר את בן בסט, שיהיה בן 32 בספטמבר, לטווח ארוך במועדון.

כץ פנה למנכ"ל הקבוצה בעבר רון פלדהיים, שלאחרונה הגיע תביעה נגד הקבוצה, והציע לו לנהל את מחלקת הנוער בעונה הבאה. גם מאמן השוערים לשעבר, נוי רוזנפלד, פנה לערכאות משפטיות לאחר שטען כי לא שולמו לו הזכויות הסוציאליות המגיעות לו על פי חוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully