וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: בן בסט יחתום בהפועל חיפה על חוזה חדש לשנתיים

3.4.2018 / 10:58

לחלוץ אין חוזה לעונה הבאה, לכץ יש אופציה להאריכו בעונה תמורת שדרוג של 10 אחוז וייפגש איתו בעוד כשבועיים. נמשך המעקב של קבוצות משוויץ אחר תורג'מן. ברסקי צפוי לפתוח ברביעי

יוסי ציפקיס

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, ייפגש בעוד כשבועיים עם חלוץ הקבוצה עדן בן בסט ויודיע לו על מימוש האופציה בחוזהו לעונה הבאה. סעיף בחוזה של החלוץ קובע כי להפועל חיפה ישנה אופציה להאריך את חוזהו תמורת שדרוג של 10 אחוז בחוזהו הנוכחי, שעומד על כ-190 אלף דולר לעונה. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, אלון תורג'מן וראדו גנסארי הודיעו כי הם מעדיפים לעזוב את ישראל בקיץ הקרוב. הראשון זכה למעקב במשחק חצי הגמר. סנט גאלן השוויצרית וקבוצות נוספות מהמדינה במעקב אחריו. לגבי גנסארי, השחקן בוחן גם הוא הצעות מאירופה ולא יחתום עד שימצה אותן.

אחרי ההעפלה לגמר גביע המדינה, הפועל חיפה קיימה אתמול אימון קל והיום תערוך את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר מול בני יהודה (19:00, מושבה). מי שנמצא בתמונת ההרכב למשחק הקרוב הוא רוסלן ברסקי, שאמור לפתוח בקישור לצד גל אראל וראדו גנסארי. למרות שהפועל חיפה השלימה 120 דקות בגביע, ניר קלינגר לא מתכוון לערוך מהפכה בהרכב. "אם נפסיד בליגה, לא עשינו כלום. חייבים ללכת על כל הקופה, עד הסוף. אין לנו מה להפסיד", אמרו במועדון.

לראשונה מאז סוף ינואר, מאז עברו יותר מחודשיים, מי שצפוי לשחק הוא הקשר רסמוס סיוסטדט. השבדי כבר נכלל בסגל במשחק האחרון, אך לא שותף. ריסטו מיטרבסקי ומקסים פלקושצ'נקו (צהובים) ייעדרו.

שחקן הפועל חיפה אלון תורג'מן מאוכזב. ברני ארדוב
בדרך לאירופה? תורג'מן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully