וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - הפועל חיפה: ורמוט עשוי לנוח, בוזגלו פצוע ובספק מנגד

אחרי שעלו לגמר הגביע, האדומים ינסו להמשיך את המומנטום (ד', 19:00, ספורט4). קלינגר הטריף את השחקנים, איבנצ'יץ' עשוי לפתוח, סויסטדט יקבל דקות. מן העבר השני, קנדיל מוצהב

מחזור 28הסתיים04/04/2018
בני יהודה תל-אביב
  • צ'יבוטה (8)
  • גורדנה (13)
  • גורדנה (41, פנדל)
0
    הפועל חיפה
    יוסי ציפקיס

    בני יהודה

    בני יהודה תגיע למשחק כשהיא יודעת שכל תוצאה פרט לניצחון תגמור את העונה עבורה באופן סופי וכי המטרה, לנסות לתפוס את המקום הרביעי, תישאר בגדר חלום. אמנם גם עכשיו הפער בינה לבין הפועל חיפה כמעט בלתי ניתן למחיקה (15 נקודות(, אבל יוסי אבוקסיס משוכנע: "כביכול אין לנו על מה לשחק, אבל השחקנים רעבים, צעירים ורוצים להוכיח את עצמם. אנחנו לא מסתפקים בפלייאוף העליון ורוצים להציג יכולת טובה. המקום הרביעי? כרגע זו משימה קשה, בכדורגל צריך להסתכל על המשחק הקרוב".

    אבוקסיס התייחס גם למועמדתו למשרת מאמן הנבחרת: "אני לא מאמן שעושה לעצמו קמפיינים. אני לא כזה, כי זה לא האופי שלי. מעדיף להתרכז בקבוצה שלי, יש אנשים שיצטרכו להחליט בנושא הזה, מה שיחליטו יהיה מקובל על כולם. אני כל כך נהנה פה, לא חושב שכתבות או קמפיינים נותנים יתרון למאמן כזה או אחר". אבוקסיס יצטרך ככל הנראה להסתדר ללא אלמוג בוזגלו שנמצא בספק גדול בשל פציעה, וכן ללא מאור קנדיל המוצהב.

    רוסלן ברסקי שחקן הפועל חיפה. לירון מולדובן
    תורגל בהרכב. רוסלן ברסקי/לירון מולדובן

    הפועל חיפה

    הפועל חיפה סיימה את האימון המסכם לקראת המפגש מחר. מי שתורגל בהרכב למשחק הוא רוסלן ברסקי, שאמור לפתוח בקישור לצד גל אראל וראדו גנסארי. למרות שהפועל חיפה השלימה 120 דקות בגביע, ניר קלינגר לא מתכוון לערוך מהפכה בהרכב. "אם נפסיד בליגה, לא עשינו כלום. חייבים ללכת על כל הקופה, עד הסוף. אין לנו מה להפסיד", אמרו הבוקר במועדון. לראשונה מאז סוף ינואר, מאז עברו יותר מחודשיים, מי שצפוי לשחק הוא הקשר רסמוס סויסטדט. השבדי כבר נכלל בסגל במשחק האחרון, אך לא שותף. ריסטו מיטרבסקי ומקסים פלקושצ'נקו (צהובים) ייעדרו וגם גילי ורמוט עשוי לזכות למנוחה מכיוון שלא התאמן באופן סדיר לפני חצי הגמר. יוסיפ איבנצ'יץ' עשוי לפתוח במקומו.

    קלינגר ערך אסיפה בה הקרין תקצירים ממשחקי בני יהודה. "זאת ההזדמנות שלנו, הכל בראש שלכם", פתח קלינגר את האסיפה. "אין בכם עייפות, חצי הגמר כבר מאחורינו. אין דבר בשלב כזה של העונה לוותר, ההזדמנות כל כך מדהימה ואסור לנו לפספס אותה. בני יהודה קבוצה מצוינת. אני מבקש מכם, תגיעו בטירוף למשחק הזה".

    טריוויה

    * 84 משחקים התקיימו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשהפועל חיפה מובילה 26:30 בניצחונות ועוד 28 משחקים לא הוכרעו.

    * בני יהודה לא ניצחה את הפועל חיפה בששת המפגשים האחרונים: שלושה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו.

    * הפעם האחרונה שהפועל חיפה השיגה רצף הצלחות במפגשיה עם בני יהודה הייתה בין השנים 1997-1999 עם חמישה ניצחונות. ברצף הנוכחי היא מחפשת את השלישי.

    * רוסלן ברסקי, קשר הפועל חיפה, ערך את הבכורה שלו בליגת העל במדי בני יהודה (אוקטובר 2012) וגם כבש מולה את שער הבכורה שלו (ב-1:2 בסיבוב הראשון העונה)

    הרכבי הקבוצות

    שופט: לירן ליאני
    אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
    קהל: 2200

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully