וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מאושרת: "עונה כזו חייבת להסתיים עם כרטיס לאירופה"

4.4.2018 / 7:59

אחרי ה-1:4 הגדול על מכבי תל אביב והאישור מאופ"א, בקבוצה מהשרון יודעים: "חייבים ללכת עם זה עד הסוף, מגיע לנו". אייל סגל יתעקש למכור את סבע רק לאירופה, שביעות רצון מדני עמוס

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי נתניה מאושרת הבוקר (רביעי) אחרי ערב מרגש שכלל 1:4 ענק על מכבי תל אביב וגם אישור מאופ"א להשתתף באירופה בעונה הבאה. בקבוצה מאמינים שעוד אפשר לסיים את העונה במקום הרביעי (הפער כרגע עומד על שבע נקודות) ולזכות בכרטיס למוקדמות הליגה האירופית. כבר במהלך המשחק אמש קיבל מנכ"ל הקבוצה ניב גולדשטיין את המייל מאופ"א ובו ההודעה על כך שהותר לקבוצה לפנים משורת הדין להשתתף במשחקים במסגרת האירופית, וזאת למרות שלא הסתיימו שלוש שנים מאז ההליכה לפירוק.

עוד בנושא

ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה 1:4 את מכבי תל אביב
שי ברדה בתום המשחק: "ננסה לצמצם את הפער גם מהפועל חיפה, אבל נדלג שלב שלב"
הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים: וואקמה עשוי לפתוח, בית"ר צפויה לשחק עם שלושה בלמים

דיא סבע עם שחקני מכבי נתניה. ברני ארדוב
נתניה תדרוש לפחות 2.5 מיליון יורו. סבע/ברני ארדוב

במועדון חיכו עד לסיום המשחק ואז הודיעו בהתרגשות לכל הגורמים ובתוכם לכלי התקשורת. "עונה כזו חייבת להסתיים עם כרטיס לאירופה", אמרו אמש בקבוצה. "אם הצלחנו להשיג את האישור הנדיר הזה מאופ"א ואם אנחנו עדיין במירוץ וקרובים כל כך אחרי המשחק הענק הזה מול מכבי תל אביב, אז חייבים ללכת עם זה עד הסוף. זה יהיה הסיום הכי מתוק לעונה המופלאה הזו וצריך להגיד את האמת, מגיע למכבי נתניה לשחק במוקדמות הליגה האירופית בקיץ".

בקבוצה יודעים שיהיה להם קשה מאוד להשאיר את דיא סבע, אבל הבעלים אייל סגל יתעקש למכור אותו רק לקבוצה באירופה וגם במקרה כזה רק אם תתקבל הצעה ראויה עליו. סבע שכבש אתמול שלושער מאוד רוצה לשחק באירופה ומכבי נתניה תרצה עליו לפחות 2.5 מיליון יורו. הבלם ברנקו ורגוץ' סיים אתמול את המשחק עם פציעה בקרסול והוא בספק גדול למשחק הבא מול הפועל חיפה. גם טים הויבאך עדיין פצוע, כך שלמכבי נתניה תהיה מצוקה של בלמים במחזור הבא. במועדון מאוד מרוצים מההופעה של דני עמוס והמטרה היא להשאיר אותו בחוזה חדש.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שי ברדה עם שחקני מכבי נתניה. ברני ארדוב
"חייבים ללכת עם זה עד הסוף". שי ברדה והשחקנים חוגגים בסיום/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully