וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי: "אם לא תהיה מחויבות, שכל אחד יחפש קבוצה אחרת בקיץ"

3.4.2018 / 21:37

שחקן מכבי תל אביב זעם אחרי התבוסה לנתניה: "בושה וחרפה, המשחק הכי חלש בו השתתפתי". קרויף: "לא יכול להגיד את מה שאני באמת חושב". נתניה קיבלה אישור מאופ"א ותוכל לשחק באירופה

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב ספגה הערב (שלישי) מכה אנושה בסיכוייה לקרוא תיגר על תואר האליפות אחרי שנחלה הפסד ליגה שני ברציפות, הפעם 4:1 משפיל בחוץ מול מכבי נתניה. אחרי פגרת הנבחרות וההודעה של ג'ורדי קרויף על עזיבה בקיץ, מכבי החמיצה בלי הפסקה במחצית הראשונה וראתה את דיא סבע ורמזי ספורי קובעים 0:2 עוד לפני ההפסקה כשסבע קבע 0:3 בדקה ה-57. ברק יצחקי צימק בפנדל בדקה ה-80, אבל סבע עוד הספיק להשלים שלושער והפועל באר שבע תוכל לפתוח פער של שמונה נקודות על פני הצהובים אם תנצח מחר את בית"ר ירושלים. נתניה מצידה התבססה עוד יותר במקום החמישי והיא ממשיכה בכדורגל החיובי שראינו ממנה לאורך כל העונה.

"אני לא יכול להגיד מה אני באמת חושב", אמר ג'ורדי קרויף בסיום, "אני מתנצל בפני האוהדים שמגיעים ומצפים להרבה יותר. אני מאוד מאוכזב. בפלייאוף ובכלל בכדורגל אתה משלם על החמצות. כמובן שזה רגע לא נעים עבורנו. יש משחק חשוב מחר ונקווה לתיקו, אבל זה לא בידיים שלנו. התחלנו את הפלייאוף רע, סופגים יותר מידי ומחמיצים, אי אפשר להשיג נקודות ככה. בתחילת המשחק יצרנו מספיק מצבים כדי להבקיע, אבל כשספגנו רגע לפני הירידה למחצית זה הקשה עלינו מאוד. המפתח הוא להבקיע, ואז המשחק הרבה יותר קל, אבל זה לא קרה. יש עוד שמונה משחקים ואנחנו מחוייבים להילחם עד הסוף. הקשר להודעת העזיבה? מה היה לפני שבועיים נגד הפועל חיפה? הרי גם אז הפסדנו, אין שום קשר. במחצית זה היה מטורף שהיינו בפיגור 2:0 כי היינו צריכים להבקיע בהתחלה, אבל השער השלישי שבר אותנו. בסוף אחרי כל ההחמצות הבקענו רק בפנדל".

עוד בנושא

ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה 1:4 את מכבי תל אביב
אלי אוחנה: "לפעמים אני מבקש שישלחו לבן זקן הודעה במהלך המשחק"
הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים: וואקמה עשוי לפתוח, בית"ר צפויה לשחק עם שלושה בלמים

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
יעזוב כנראה בלי אליפות. ג'ורדי קרויף/ברני ארדוב

ברק יצחקי לא בחל בביקורות והוסיף: "עדיף שלא תדעו איך נראים השחקנים בחדר ההלבשה. אם לא נתעורר ונבין שאנחנו משחקים במכבי תל אביב, אז גם לא מגיע לנו להיות באירופה. בושה וחרפה בשביל כל השחקנים איך שנראינו. אין לי הסבר לזה. לפני הכל זו מחויבות, אנחנו משחקים בשביל מאות אלפי אוהדים. מבחינתי זה המשחק הכי חלש שהשתתפתי בו ואני מתבייש. אין לנו מה לדבר על אליפות אחרי המשחק הזה. אם לא תהיה פה מחויבות, אז שכל אחד יחפש קבוצה אחרת בשנה הבאה. אנחנו המועדון הכי גדול בישראל ולא יכולים להיראות ככה. ההודעה של ג'ורדי רק אמורה להעיר אותנו, כולם פה נמצאים תחת זכוכית מגדלת".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן מכבי נתניה דיא סבע חוגג. ברני ארדוב
"השמיים הם הגבול". דיא סבע/ברני ארדוב

מכבי נתניה קיבלה אישור לשחק באירופה

בסיום המשחק, מכבי נתניה זכתה לחדשות טובות: אושר לה להשתתף במפעלים האירופיים, וזאת אחרי שעד כה לא היה לה אישור להשתתף בהם. אופ"א אישרה את בקשת המועדון, חרף תהליך הפירוק שעברה. ביום ראשון תתכנס בהתאחדות ועדת הרישוי לבחינה ולהענקת רשיונות לקבוצות השונות, בהן כמובן גם נתניה. "המועדון רוצה להודות להתאחדות לכדורגל בישראל על שיתוף הפעולה ובמיוחד להודות לעורך דין טל שגב שייצג את המועדון בהליך מול אופ"א", נמסר מנתניה.

שי ברדה אמר בסיום: "ניצחון של המון אופי. במחצית השנייה היה פחות כדורגל. ידענו שאם נלחץ אותם בשטח שלהם נחטוף כדורים. צמצמנו רווחים בצורה מצוינת. צלחנו מבחן אופי היום. הבטחנו שלא נהיה תפאורה בפלייאוף העליון ואנחנו עושים את זה בצורה טובה מאוד. ננסה לצמצם את הפער גם מהפועל חיפה, אבל נדלג שלב שלב. יש פה שחקנים צעירים שכל פעם מחדש מוכיחים את הנכונות שלהם ואת הרצון שלהם ללמוד. אנחנו מאושרים עבורם. ג'ורדי קרויף הציב פה כל כך הרבה סטנדרטים בניהול. אני מאחל לו בהצלחה, אנחנו הפסדנו אותו".

גיבור השלושער, דיא סבע: "ההרגשה טובה. אני שמח על הופעת הבכורה בנבחרת, חיכיתי לזה הרבה זמן. עשינו היום משחק טוב מאוד ורואים את זה בתוצאה. במשחקים הקודמים מול מכבי תל אביב הפסדנו וזה ישב לנו בראש, לא רצינו להפסיד גם היום. שיא השערים לעונה של עודד מכנס? אני רוצה להמשיך לעבוד קשה ולהיראות טוב. השמיים הם הגבול. אני נמצא במועדון גדול ואם הוא ימשיך להתנהל ככה הוא יהיה קבוצת צמרת לגיטימית בכל עונה, אנחנו בדרך הנכונה. לא חושב על העתיד, שלא יברח לי ההווה".

המכתב של אופ"א למכבי נתניה. סריקה
המכתב המיוחל מאופ"א/סריקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully