וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אוחנה: "לפעמים אני מבקש שישלחו לבן זקן הודעה במהלך המשחק"

מחזיק זכויות הניהול בבית"ר ל"רדיו ירושלים": "לפעמים רואים מלמעלה דברים שקשה למאמן לראות תחת לחץ, ההחלטה הסופית שלו", "בניון טעה כשעזב", "שכטר יישאר? יקום וייפול על מספרים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי שחגגה את ההעפלה לגמר גביע המדינה לראשונה מאז 2009, בית"ר ירושלים תתייצב מחר (רביעי, 19:30, ספורט 5) לאחד מהמשחקים הכי חשובים שלה העונה בליגה, נגד הפועל באר שבע בחוץ. הקבוצה מהבירה נמצאת בכושר פנטסטי והיא מקווה להפוך לראשונה אי פעם שמנצחת את באר שבע במשחק ליגה באצטדיון טרנר. הערב התראיין מחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה ל"רדיו ירושלים".

"יש לנו אופציה על בני בן זקן לשנה הבאה, ההחלטה היא שלנו בלבד אבל אנחנו לא חייבים להחליט עכשיו. שנחליט כולם יידעו", אמר אוחנה, "אנחנו עובדים בשיתוף פעולה איתו, לפעמים אני מבקש שישלחו לו הודעה במהלך המשחק כי לפעמים רואים דברים מלמעלה שהמאמן תחת לחץ לא שם לב אליהם, אבל הההחלטה הסופית שלו. אני רוצה להעיר את תשומת ליבו לדברים".

על איתי שכטר: "המדיניות של אלי טביב קיימת לאורך כל הדרך שלו. יש לו גבולות למה שהוא מוכן לשלם וזה לא משנה מי יהיה השחקן. כל חוזה לגופו של ענין. ישבנו עם שכטר ונמשיך לשבת איתו, אם בסופו של דבר זה יגיע להבנות הוא יישאר, אבל אם ההצעות שהוא מקבל הן יותר גבוהות בהרבה מבית"ר אז לא תהיה ברירה, אני מסכים ב-100% עם המדיניות השפויה הזאת. זה לא ענין של שכטר או לא שכטר, יש מדיניות של אלי טביב וזה לא משנה מי עומד מולו. ברור שנעשה יותר מאמצים, אני מצדי תמיד אופטימי ומקווה שאיתי יישאר בעונה הבאה אבל זה יקום או ייפול על מספרים".

על וארן אמר: "וארן זאת הפתעה לא נורמלית, הפתעה מדהימה לטובה. ידענו שהוא שחקן טוב אבל לא ציפינו לזה. כל הכבוד לו, קיבל את ההזדמנות, לקח אותה בשתי ידיים והפך לשחקן מפתח בבית"ר ירושלים".

עוד בנושא:

הנתונים של בית"ר ירושלים במחציות השניות
"חגיגות של תואר" בבית"ר: "כבר ראינו את העונה בורחת מהידיים"

אלי טביב, אלי אוחנה, בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
אוחנה וטביב/יוסי ציפקיס

על יוסי בניון: "הודענו לו גם בשיחה איתי וגם בשיחה עם טביב, אמרתי לו בצורה מפורשת"אני לא יכול להבטיח לך כמו שאני לא יכול להבטיח לאף שחקן". אני נותן למאמן את הנקודת מבט שלי. אני חושב שיוסי טעה שהוא עזב כי בסופו של דבר הוא בסוף קריירה ולהישאר בבית"ר ירושלים בתקופה כזאת היה עושה לו רק טוב. בסופו של דבר זאת בית"ר ירושלים והיא מעל הכל, אי אפשר שהתקשורת תתעסק כל הזמן כמה בניון משחק או כמה זמן הוא מתחמם. אנחנו שמרנו על כבודו של בניון כי מגיע לו, אני מאוד אוהב את הילד הזה, בשבילי הוא תמיד יישאר ילד. אנחנו מאוד מכבדים אותו ואוהבים אותו ורציתי שיישאר. שלא באשמתו התעסקו בזה יותר מדי. הוא לא יזם את זה ולא כיוון לשם, אבל נוצרה סיטואציה שהוא החליט לעזוב וזה עשה טוב לשני הצדדים, עובדה שהוא פורח בפתח תקוה ואני מקווה שבשנה הבאה הוא ייתן עונה יותר טובה. הוא אחד האנשים שאני הכי אוהב בכדורגל הישראלי לאורך כל ההיסטוריה ואני מאחל לו רק טוב".

על השקעה במחלקת הנוער: "אני חושב שיש שינוי, רואים שינויים כבר בעונה הזאת. זה גם תלוי כשרונות ושנתונים. בית"ר אולי לא התברכה ביותר מדי כשרונות בשנים האחרונות אך התשומת לב לנוער השתפרה ואנחנו נמשיך לעבוד על שיפור הדברים שם. כמובן שהשאיפה שלי היא להשקיע עוד ועוד, אני חושב ששינינו לא מעט תנאים במחלקה, יש שינוי גדול מאוד לעומת שנים קודמות, זאת מדיניות שהתחילה עוד שדמאיו היה כאן ורואים תוצאות ברמת האירגון. מבחינה מקצועית המצב של קבוצת הנוער רע ואנחנו מקווים לשרוד את השנה הזאת כי השנתון הבא איכותי יותר".

על אלי טביב: "הוא נכנס במחצית נגד קרית שמונה ונתן נאום מוטיבציה. מותר לו לעשות את זה, הוא אפילו חייב לעשות את זה. אבל כשמייצרים מזה כותרות כולם מתחילים לשאול שאלות".

לגבי המשחק מחר: "ההרגשות משתנות לפי התוצאות. במשחק הקודם נגד באר שבע בטרנר אמרתי לפני שאני קונה תיקו ואחרי המשחק יצאתי מאוכזב. בית"ר לא יכולה לשחק על תיקו, אנחנו באים לשחק את המשחק הרגיל, אבל בכל מקרה אנחנו נמשיך להיאבק על האליפות לא משנה מה יקרה מחר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
בני בן זקן מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
"יש סגל טוב, בהתקפה יש לנו מבחר". בן זקן/יוסי ציפקיס

מסיבת העיתונאים של בני בן זקן

על העומס: "האנרגיות טובות. עומס משחקים זה משהו שנתקלנו בו השנה ואנחנו מתורגלים. נגיע מוכנים".

על היריבה: "הפועל באר שבע קבוצה טובה, אבל במשחק האחרון נגדה הוכחנו שיש לנו מה למכור. הייתה לנו מחצית שנייה טובה שם ונרצה לשחק ככה שוב. אנחנו יודעים איך הם נראים וגם הם מכירים אותנו. הקבוצה המרוכזת יותר תוכל לנצח. וואקמה חוזר? אנחנו מתכוננים ביסודיות לכל יריבה לכל אורך העונה, אבל שמים דגש על הנקודות החזקות שלנו ועם הגישה הזו נגיע למשחק".

על החזרה של איתי שכטר ועידן ורד: "יש סגל טוב, בהתקפה יש לנו מבחר. נעשה את השיקולים, יש עוד כמה שעות לחשוב ולראות איך בוחרים את ההרכב הטוב ביותר".

על ההבדל בין המחציות בחצי גמר הגביע: "יש משחקים שאתה פותח טוב ואחרים שפחות. צריך לדעת לעלות טוב גם למחצית השנייה ואני שמח שזה קרה. ברור שהמטרה היא לפתוח טוב".

על המשמעות של המשחק מחר: "אחרי זה יהיו עוד שמונה משחקים ועוד הרבה נקודות בקופה. חשוב לנו להיראות טוב ולנסות לנצח. אנחנו לא נכנסים לכל מיני חישובים בנוגע לטבלה".

טל כחילה אמר: "אנחנו לא מסתכלים יותר מדי רחוק, רק על באר שבע. אנחנו רוצים להיראות טוב ולצאת עם נקודות. הסוד העיקרי שלנו הוא שהקבוצה מאוד מגובשת, כל אחד מפרגן אחד לשני, חדר ההלבשה מאוד בריא. יש חיבור שנותן הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully