וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים: וואקמה עשוי לפתוח, אישתו של קריאף ילדה

כוכב האלופה, שנעדר מהמשחקים האחרונים בשל פציעה, נמצא בתמונת ההרכב (ד', 19:30). האורחים צפויים לשחק עם שלושה בלמים, הקשר אמור לשחק למרות הנסיבות, ורד ושכטר ימתינו על הספסל

מחזור 28הסתיים04/04/2018
הפועל באר שבע
  • שהר (3)
  • זריהן (39)
  • זריהן (50)
1:3
  • (53, פנדל) סאבו
בית"ר ירושלים
ברני ארדוב

הפועל באר שבע

דריכות גדולה בהפועל באר שבע לקראת המשחק הערב (ד', 19:30) מול בית"ר ירושלים. השחקנים מעידים כי האווירה בקבוצה לפני שריקת הפתיחה היא טובה מאוד. ברק בכר קיים אתמול שיחה עם חניכיו וביקש מהם להניע כדור, לנהל משחק מסודר ולהיות מרוכזים במהלך ההתמודדות.

"הייתה פגרה ויש חגים וכל מיני דברים, אבל עכשיו הגיע הזמן להיות בפוקוס", אמר המאמן לשחקנים. בכר עדיין לא תרגל הרכב מוגדר וניסה מערכים שונים. עם זאת, נראה כי המאמן לא יעשה שינויים גדולים ביחס להרכב שפתח מול בני יהודה. שני השינויים האפשריים הם הצבתו של תומאש פקהארט במקום בן שהר ואנתוני וואקמה שעשוי לפתוח על חשבונו של ניב זריהן.

חנן ממן ימשיך לקבל את הקרדיט כאשר מרואן קבהא צפוי להתחיל את המשחק על הספסל. בן ביטון ואורן ביטון יתופקדו כמגנים. "בית"ר ירושלים קבוצה טובה מאוד בעיקר בחלק הקדמי", העיד שחקן בבאר שבע. לדבריו:"אבל המשחק יותר תלוי בנו. אם יתפתח משחק מסודר בית"ר תתקשה לפתח את המשחק שלה שבנוי יותר על מומנטום ובלאגן".

שחקן הפועל באר שבע טוני וואקמה. קובי אליהו
נמצא בתמונת ההרכב. וואקמה/קובי אליהו

בית"ר ירושלים

מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן לא תירגל הרכב באימון המסכם ולא ערך אסיפה לקראת המשחק. האסיפה תיערך לפני המשחק. בית"ר ככל הנראה תפתח במערך של שלושה בלמים כאשר שון גולדברג ישחק כבלם שמאל לצד מיקי סירושטיין וטל כחילה ואילו אריק סאבו וחן דילמוני יפתחו כמגנים. במקרה כזה, חן עזרא עשוי להיות מוסט למרכז ולהיות חלק משלישיית הקישור. יקוב סילבסטר ואנתוני וארן יפתחו בהתקפה, איתי שכטר ועידן ורד צפויים להמתין על הספסל.

בית"ר תמשיך לסבול מחיסורים רבים. אנטואן קונטה, מרסל הייסטר ודוד קלטינס הפצועיים ייעדרו, כמו גם ז'אורז'יניו, שנראה מתוסכל מאוד מהכאבים בברך ואמר לאנשי הקבוצה: "כולם שואלים אותי מה יהיה שנה הבאה, לא אכפת לי, אני רק רוצה להיות בריא". מיקי סירושטיין ואופיר קריאף אינם כשירים ב-100% אבל צפויים לפתוח.

השחקנים התלוננו על עייפות רבה היום ולכן נערך אימון קל שלאחריו עסקו בבית"ר בלאושש פיזית את השחקנים. בקבוצה מאמינים שעד המשחק מחר כולם יגיעו רעננים. על אף הפסימיות בנוגע להמשך דרכו של איתי שכטר במועדון, בשבוע הבא תיערך פגישה בניסיון ליצור התקרבות בין הצדדים.

התקופה המשמחת של אופיר קריאף נמשכה הבוקר, כשאשתו ילדה תאומים. השחקן שהה לצד אשתו בזמן הלידה אך הודיע לאנשי בית"ר שאין בכוונתו לוותר על המשחק, למרות הנסיבות המיוחדות. הוא צפוי להתכונן כרגיל למשחק ולפתוח בהרכב.

חן עזרא שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
עשוי להיות חלק משלישיית הקישור. חן עזרא/יוסי ציפקיס

טריוויה

* המאזן ב-16 מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות: 11 ניצחונות להפועל באר שבע וחמש תוצאות תיקו.

* הניצחון האחרון של בית"ר ירושלים היה 0:1 ביתי ב-13 באפריל 2013 משער של אבי ריקן. בבאר שבע היא לא ניצחה מאז 30 באוגוסט 2011, אז עמית בן שושן קבע 0:1 במחזור הפתיחה בווסרמיל.

* הפועל באר שבע עדיין ללא הפסד באצטדיון טרנר במסגרת ליגת העל. הרצף עומד כעת על 49 משחקים (38 ניצחונות ו-11 תוצאות תיקו) והוא הטוב ביותר באירופה כרגע. תעגל ל-50?

* אגב, בגביע הטוטו, בית"ר ניצחה בטרנר פעמיים: 0:3 בתחילת העונה וגם בפנדלים בדצמבר 2015.

* בית"ר ממשיכה ברצף שלה וסופרת כבר 33 משחקי ליגה בהם כבשה שער אחד לפחות. מדובר בשיא מועדון אותו היא ממשיכה להאריך ומרחק שישה משחקים מהשוואת שיא הליגה של מכבי חיפה.

* שתי הקבוצות מגיעות אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים על האפס, כשהירושלמים גם סופרים 10 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות.

הרכבי הקבוצות

שופט: זיו אדלר
אצטדיון: טרנר
קהל: 15728

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully