וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון, דוס סנטוס ואלברמן תורגלו בהרכב. קאיו עשוי לחזור ליציע

2.4.2018 / 18:59

לראשונה מאז הפגרה, רוטן תרגל את ה-11 לקראת אשדוד. דמארי שבישל שלושה שערים, בחוד. מאיר שוב הועדף על בן הרוש. לאור הגבלת הזרים, אלאך מעדיף שוער ישראלי בכיר על זר

רמי גרשון מכבי חיפה. קובי אליהו
תורגל בהרכב. רמי גרשון/קובי אליהו

לראשונה מאז החלה הפגרה, פרד רוטן תרגל את הרכב מכבי חיפה. נכון לאימון היום, המאמן לא מתכנן שינויים ביחס להרכב שהביס 4:0 את הפועל עכו. המשמעות: אליסון דוס סנטוס, גל אלברמן ורועי קהת ימשיכו בהרכב - אטיין ריינן, אופיר מזרחי ושלומי אזולאי על הספסל. השניים האחרונים יחזרו לסגל, כשייתכן שקאיו ועמית זנטי לא יתלבשו למשחק. עומרי בן הרוש שוב תורגל בהרכב השני. עומר דמארי, שבישל שלושה שערים, יפתח כמובן בחוד.

אחרי השיחה של ארנו ואן זוואם עם הנהלת הקבוצה לגבי עמדת השוער בעונה הבאה, נראה כי מכבי חיפה תנסה לצרף את אחרי משני השוערים - גיא חיימוב או אופיר מרציאנו. הראשון עשוי לעזוב את הפועל באר שבע אם יגיע שוער אחר, השני מוכן לחזור לישראל בתום העונה אם יקבל הצעה טובה. במקרה כזה, עשוי עומרי גלזר לעזוב לבני יהודה בהשאלה (אם זו אכן תמכור את זובאס בקיץ) ואוהד לויטה יתחרה על מקומו. אלאך רצה להביא בקיץ שוער זר, אך מגבלת הזרים אינה מאפשרת לו כרגע מהלך כזה.

נכון לעכשיו, פרד רוטן עדיין שותף מלא לתכניות של מכבי חיפה לקראת הקיץ. בהתאם לשיחה שערך עם ההנהלה בה הבהיר כי הוא רוצה את המאמן לעונה הבאה, סוכני כדורגל ששוחחו לאחרונה עם אלאך שמעו דברים דומים. המטרה הראשונה של רוטן היא לצרף קשר אחורי זר ורק אחר כך בלם ומגן שמאלי.

ההרכב שתורגל באימון: אוהד לויטה; ארנסט מאבוקה, רמי גרשון, אליסון דוס סנטוס, רז מאיר; גל אלברמן, גיורגי קוסטדינוב, רועי קהת, ניקיטה רוקאביציה, סינטאיהו סלליך; עומר דמארי.

עוד היום: קבוצת הנוער של מכבי חיפה עלתה לחצי גמר הגביע אחרי 0:1 מול מכבי צור שלום. גיל חדד כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-56.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully