וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ: "סלאח בא ואמר שהוא מרגיש משהו, באותו רגע החלפתי אותו"

מאמן ליברפול התייחס לפציעה של הכוכב המצרי בניצחון על מנצ'סטר סיטי: "אחרי המשחק הוא אמר 'אני בסדר גמור, הכול טוב'. עכשיו מחכים לבדיקות. אני מקווה שהפציעה באמת לא חמורה"

מוחמד סלאח, שחקן ליברפול. רויטרס
בבריטניה ובארץ הנילוס מחזיקים לו אצבעות. סלאח/רויטרס

דאגה בליברפול ממצבו של מוחמד סלאח שהוחלף בדקה ה-50 בניצחון הגדול של המייטי רדס על מנצ'סטר סיטי (0:3) בשל פציעה במפשעה. סלאח יעבור במהלך היום בדיקות מקיפות שיקבעו את חומרת הפציעה.

מאמן ליברפול יורגן קלופ התייחס לפציעה של סלאח ואמר: "במהלך המשחק הוא בא אליי ואמר שהוא מרגיש משהו. עבורי זה היה מספיק. אפילו לא התייעצתי עם הרופא והחלפתי אותו. אחרי המשחק באתי אליו והוא אמר לי 'אני בסדר גמור, הכול טוב'. עכשיו אנחנו מחכים לתוצאות הבדיקות ומקווים לטוב. אני מאוד מקווה שהפציעה שלו לא רצינית".

עוד בנושא
רבע גמר האלופות: ליברפול הביסה 0:3 את מנצ'סטר סיטי
אנגליה בהלם: "ליברפול השפילה את אחת הקבוצות הגדולות בתולדות המשחק"
ציון 3: השינוי הטקטי הביזארי של פפ גווארדיולה הוביל לתבוסה בליברפול

מנג'ר ליברפול יורגן קלופ עם מנג'ר מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
לא היה צריך את הרופאים. קלופ/רויטרס

מי שלא היה אופטימי במיוחד בנוגע למצבו של המצרי הוא כוכב העבר רוי קין המשמש כיום כפרשן. בדברי הפרשנות שלו קבע האירי: "אני לא כל כך אופטימי. סלאח הוא כרגע האיש המרכזי של ליברפול. מצב שבו שחקן בא למאמן שלו ואומר לו שהוא מרגיש משהו לא בסדר, לא יכול להיות טוב בשום מקרה".

גם במצרים וברחבי העולם הערבי עוקבים בדריכות אחר מצבו של סלאח שאמור להוביל את הפרעונים במונדיאל שייפתח ברוסיה בעוד פחות משלושה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully