וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה בהלם: "ליברפול השפילה את אחת הקבוצות הגדולות בתולדות המשחק"

עיתוני בריטניה היללו את התצוגה של המייטי רדס ב-0:3 המדהים על מנצ'סטר סיטי ברבע גמר ליגת האלופות. יורגן קלופ באופוריה: "זה היה ממש ממש טוב, ניצחנו את הקבוצה הכי טובה בעולם כיום"

מוחמד סלאח ליברפול. רויטרס
רגל וחצי בחצי הגמר. ליברפול חוגגת/רויטרס

ליברפול סיפקה אמש (רביעי) קונצרט גדול באנפילד, הביסה את מנצ'סטר סיטי 0:3 ועשתה צעד ענק אל עבר חצי גמר ליגת האלופות. מוחמד סלאח (12), אלכס אוקסלייד צ'מברליין (20) וסאדיו מאנה (31) כבשו, והעניקו ליורגן קלופ מקדמה משמעותית מאוד לקראת הגומלין בשבוע הבא. מצבו של המצרי, שהוחלף בדקה ה-50 בשל פציעה במפשעה עדיין לא ברור, אך בליברפול מקווים כי הפציעה לא חמורה וכוכבם הגדול יוכל לקחת חלק בגומלין. בממלכה קיבלו בהלם מוחלט את המפלה של מנצ'סטר סיטי כשב"סאן" הלונדוני נכתב: "הקבוצה של פפ, שהציגה העונה טיעונים חזקים מאוד כדי להפוך לאחד המועדונים הגדולים בהיסטוריה של הכדורגל האנגלי הושפלה על ידי ליברפול המבריקה".

מספרי המשחק:

* ליורגן קלופ יש שבעה ניצחונות על פפ גווארדיולה - שבעה במספר. לז'וזה מוריניו, לשם השוואה, יש ארבעה, ולארסן ונגר שלושה.

* זו הפעם החמישית בקריירת האימון של פפ גווארדיולה (555 משחקים כמאמן ראשי) בה קבוצה שלו סופגת שלושה שערים או יותר במחצית הראשונה.

* לראשונה מאז אוקטובר 2016, מנצ'סטר סיטי סיימה משחק ללא אף בעיטה למסגרת.

* לג'יימס מילנר יש שבעה בישולים בליגת האלופות העונה. רק לניימאר (2016/17) היתה עונה עם יותר בישולים - 8.

* ליברפול הגיעה ל-30 שערי ליגת אלופות העונה ושברה את השיא הקודם שלה שעמדש על 29 (בעונת 2007/8).

עוד בנושא:

רבע גמר האלופות: ליברפול הביסה 0:3 את מנצ'סטר סיטי
ליגת האלופות: ברצלונה הביסה 1:4 את רומא

מנג'ר ליברפול יורגן קלופ עם מנג'ר מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
קלופ שוב היה גדול על פפ/רויטרס

התגובות

יורגן קלופ הודה: "זה היה ממש ממש טוב. ניצחנו את הקבוצה הכי טובה בעולם כיום. זו לא התוצאה לה ציפינו. במחצית השנייה היינו צריכים לשחק יותר כדורגל, הראשונה היתה מבריקה, ככה הכדורגל צריך להיראות. היינו מודעים לאיכויות של סיטי, אבל גם לשלנו. שמרנו טוב מאוד במחצית השנייה, אבל רציתי לראות יותר כדורגל. אני לא כועס, כי הכל טוב כרגע. מו סלאח נפצע, אבל אמר שהוא מרגיש טוב, אז נראה מה יהיה איתו".

פפ גווארדיולה אמר: "זה קשה. לליברפול היו 10-15 דקות בהן הם היו עדיפים במחצית הראשונה. בשנייה ניסינו הכל, אבל לא הצלחנו להבקיע. אין לי הרבה חרטות, אף אחד לא מאמין כרגע שנעבור, אבל יש גומלין. נשכנע את עצמנו מחר".

הקפטן ג'ורדן הנדרסון סיכם: "ידענו שהאווירה תהיה מדהימה, וניצלנו אותה. המשחק שלנו בנוי על עבודת צוות, ועשינו אותה בצורה מבריקה. זה רק המשחק הראשון, מאכזב אותי שספגתי כרטיס צהוב ואחמיץ את הגומלין".

אלכס אוקסלייד צ'מברליין, שתרם שער נהדר, הוסיף: "זו התחלה נהדרת עבורנו, 0:3 אחרי חצי שעה זה מושלם. הקהל היה בלתי רגילה, זו הסיבה לפתיחה שלנו. בעטתי היטב, עבדתי על בעיטות כאלה".

עוד באותו נושא

רבע גמר האלופות: ליברפול הביסה 0:3 את מנצ'סטר סיטי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully