וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: אריק אלפסי יקבל הזדמנות נוספת

4.4.2018 / 15:15

אחרי פגישה בין המאמן ליו"ר ניסים אלפסי הוחלט לבצע שינוי נוסף בסגל, וייעשה מאמץ לצרף שחקן פנים, ככל הנראה על חשבון טיירון נאש המאכזב. הסגולים במקום האחרון בטבלה עם תום הסיבוב השני

one

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי יקבל הזדמנות נוספת כמאמן הראשי של הקבוצה וידריך אותה במשחק הליגה הקרוב נגד הפועל אילת. אלפסי קיים שיחה עם היו"ר ניסים אלפסי, לאחר שבהנהלת הקבוצה כבר קיבלו החלטה לבצע זעזוע ואף החלו גישושים בגזרתם של מספר מאמנים מצד גורמים מסוימים, והשניים החליטו ביחד לבצע זעזוע דווקא בסגל השחקנים כדי לנסות ולהוציא את העגלה מהבוץ. במקביל במועדון החלו לעבוד עם היועץ המנטאלי רועי שילינג, כדי לנסות ולאושש את השחקנים. שילינג שימש בעבר כעוזר מאמן בנהריה.

בנהריה יעשו מאמצים לצרף שחקן בעמדות הפנים ולאחר מכן תתקבל החלטה מי מהשחקנים ישוחרר. הסיבה לרצון להתחזק מתחת לסלים היא היכולת הרעה מאוד של טיירון נאש, ששב העונה לקבוצה אחרי שאשתקד היה מהמצטיינים של הסגולים. ב-17 משחקים העונה רשם נאש 7.8 נקודות ו-6.5 ריבאונדים, כשמי שהפך לשחקן הפנים המשמעותי של נהריה הוא דווקא איגור נסטרנקו.

עוד בנושא
לאומית: סטטוס קוו בצמרת לפני מחזור הסיום של העונה הסדירה
"אם יוחלט שוויצ'יץ' לא ממשיך, דני פדרמן לא יוכל למנוע זאת"
לנדסברג: "במכבי תל אביב לא נתנו לי לשחק את המשחק שלי, לא הרגשתי שם בנוח"

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי. אדריאן הרבשטיין
לא עוזב את העיר. אריק אלפסי/אדריאן הרבשטיין

נהריה מדורגת במקום האחרון בטבלה, במאזן זהה לזה של מכבי חיפה שנמצאת מעליה, ובמרחק ניצחון אחד מהמקום העשירי בו מדורגת בני הרצליה. הסגולים יודעים שאם יצליחו לחבר מומנטום חיובי אחד, יוכלו ככל הנראה להשאר בליגה לעונה חמישית ברציפות, אך העובדה הזאת לא תהיה פשוטה לאור רצף של שישה הפסדים ושני ניצחונות בלבד בסיבוב השני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully