וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם יוחלט שוויצ'יץ' לא ממשיך, דני פדרמן לא יוכל למנוע זאת"

3.4.2018 / 14:09

חברי ההנהלה של מכבי תל אביב ערכו ישיבה בצל המשבר המקצועי: "רוצים הבהרות מוויצ'יץ'. המצב סבוך, יש הפסדים כספיים גדולים, שמעון מזרחי מאוד לא מרוצה ומרגיש שידיו כבולות"

one

פחות מיממה לאחר ההפסד 85:80 להפועל תל אביב בדרבי, ראשי מכבי תל אביב נפגשו היום (שלישי) לשיחה כדי לדון בעונה הבאה. בישיבה נכחו שמעון מזרחי, שי רקאנטי, ניקולה וויצ'יץ' ואלי דריקס. כזכור, כבר לאחר ההפסד לפנאתינייקוס הוחלט לקיים ישיבה.

"בקבוצה רוצים הבהרות מניקולה וויצ'יץ'", אמרו גורמים במועדון, "המצב סבוך, יש הפסדים כספיים גדולים בעקבות הענות האחרונות, אם חברי ההנהלה המבוגרים יחליטו שניקולה לא ימשיך, גם אם דני פדרמן ילחם זה לא יעזור לו. שמעון מזרחי מאוד לא מרוצה מהמצב ומרגיש שהידיים שלו כבולות. הוא רוצה לערוך שינויים מבניים בקבוצה".

חברי ההנהלה המבוגרים מודעים היטב לכך שהבעלים "השקטים" ביקשו הבהרות לגבי מצב הקבוצה, מאוד לא מרוצים מהמצב הקיים, והביעו את דעתם כבר מספר פעמים העונה. במועדון גם דנו לגבי החוקים וההגבלות בליגה הישראלית שלטענת ההנהלה פוגעים בקבוצה, בעיקר ביורוליג. ראשי הקבוצה מאוד לא מרוצים מכך שהם נאלצים להעמיד שני סגלים שונים לשתי המסגרות, ומתלבטים כיצד להיערך לעונה הבאה, אם כי טרם התקבלה החלטה.

ראשי הקבוצה מאוד לא מרוצים מהאדישות שהפגינו השחקנים בדרבי, כמו גם מהלחץ שמשדר ספאחיה במהלך המשחקים וגם הנושאים האלו עלו בפגישה. במקביל במועדון שוקלים לשחרר שחקן מהסגל וארט פראחוסקי עלול לשלם מחיר.

הקבוצה תצא למשחק הסיום חסר החשיבות של היורוליג, ביום שישי מול ולנסיה בחוץ, ללא פייר ג'קסון הפצוע. הרכז סובל מכאבים בגבו ויישאר בארץ כדי לעבור טיפולים.

עוד בנושא:

סילבן לנדסברג: "לא הרגשתי נוח במכבי תל אביב"
מכבי תל אביב בדיכאון: "חלק מהשחקנים רק רוצים שהעונה תיגמר"

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. ברני ארדוב
מתוסכל. שמעון מזרחי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully