וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בדיכאון: "חלק מהשחקנים רק רוצים שהעונה תיגמר"

3.4.2018 / 8:26

הצהובים הפסידו בדרבי ומתקשים לעצור את המפולת: "הרגשה של ירידת מתח". במועדון ביקרו את ספאחיה: "לא אוהבים את ההתנהלות העצבנית שלו, זה משפיע על הקבוצה". ביקורת על טיוס ובולדן

one

"יש הרגשה של ירידת מתח, של דיכאון ממה שקרה, זה מורגש אצל השחקנים בחדר ההלבשה. חלק מהם רק רוצים שהעונה תסתיים ואמרו את זה לקרובים אליהם. חשוב לעצור את מה שקורה, כי התחושות בקבוצה לא טובות". כך סיכם אמש (שני) גורם במכבי תל אביב עוד ערב עגום של הצהובים, הפעם עם הפסד 85:80 להפועל תל אביב בדרבי שנערך בדרייב אין.

האווירה תאמה את התיאור: שחקני מכבי נראו שפופים וכך גם היו"ר שמעון מזרחי, שבמהלך המשחק נאלץ להרגיע את נבן ספאחיה העצבני. "הדרבי תמיד חשוב, אף אחד בהנהלה לא אהב את ההפסד", הודה גורם נוסף. לגבי ספאחיה אמרו בקבוצה :"הוא לא רגוע, וזה משהו שהעירו לו עליו לא מעט. אנחנו מאוד לא אוהבים את ההתנהלות הלא שקטה שלו, זה משפיע על הקבוצה".

במכבי גם ביקרו את השחקנים ואמרו: "שחקנים כמו טיוס ובולדן לא התאמצו בהגנה, הם חייבים להיות מקצוענים". חרף אותה הביקורת והעובדה ששחקני הפנים של הפועל תל אביב קלעו 49 נקודות, הישראלים לא קיבלו הזדמנויות של ממש. למשל איתי שגב, שנחשב לשחקן הגנה טוב וקיבל דקה אחת בלבד על הפרקט.

עוד בנושא:

ספאחיה: "השחקנים שלי עייפים אך אנחנו נופיע כשהמאני טיים יבוא"
חגיגות בהפועל תל אביב: "נמנענו ממבוכה כלכלית"

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. ברני ארדוב
נזעק להרגיע את ספאחיה. שמעון מזרחי/ברני ארדוב

מייקל רול אמר אחרי המשחק: "ננסה להבין מה עשינו לא נכון. אני לא מרגיש שהשחקנים בדאון, היו שחקנים שהיו מתוסכלים במהלך המשחק כי עשינו טעויות. יש עוד הרבה זמן עד סיום העונה ואנחנו חייבים להשתפר. אני לא חשוב שיש נפילה מנטלית אחרי ההדחה מאירופה. נלחמנו על היורוליג כל העונה, אבל זה הספורט, גם אם המטרה באירופה לא הושגה".

ג'ון דיברתולומאו הוסיף: "הפועל שיחקה מצוין וניצלה טעויות שלנו. אנחנו צריכים לתקן דברים כדי להצליח בהמשך. הסיבוב השלישי זה המפתח, חשוב שנהיה ביחד, להתאמן יותר כדי לשחק את הכדורסל הטוב שלנו לקראת השלבים המכריעים".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב הפסידה להפועל תל אביב 85:80

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
תחושות קשות במכבי תל אביב/ברני ארדוב

הדרבי לא היה חף מתקריות בלתי ספורטיביות. במכבי כעסו על התקרית לאחר המשחק, כשאוהד של הפועל תל אביב פרץ למסיבת העיתונאים וקילל את ספאחיה, דבר שגרם לקרואטי לעזוב את מסיבת העיתונאים תוך שהוא מעיר: "זה חוסר כבוד".

רגב פנאן שוב ספג קללות ונאצות מחלק מאוהדים, אולם התבקש מראש לא להיגרר לפרובוקציות. "יש אנשים שבאים למגרש ועושים מה שבא להם. אין להם גבול והם מרשים לעצמם לעשות דברים שבחיים הם לא היו מרשים. זה חבל", אמרו במכבי.

חלק מהשחקנים רצו לנסוע לבתיהם עצמאית אחרי המשחק, אך מטעמי בטיחות התבקשו לחזור ביחד באוטובוס של הקבוצה.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully