וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 80:85 את מכבי תל אביב

הצהובים הציגו משחק הגנתי חלש מאוד, ספגו בלי סוף בצבע ושוב הפסידו. מאט הווארד קלע 20 וקלט 6 ריבאונדים, תומר גינת קלע 19 וקלט 6 ריבאונדים אצל האדומים, שניצחו את היריבה העירונית פעמיים במהלך העונה לראשונה מאז 2004

one

שבוע אחרי ששמטה יתרון גדול והפסידה לעירוני נס ציונה במשחק כואב מאוד מבחינתה, הצליחה הפועל תל אביב להרים את עצמה הערב (שני) מהקרשים ולנצח 80:85 את מכבי תל אביב בדרבי במסגרת המחזור ה-22 והאחרון של הסיבוב השני. זה היה הניצחון השני של האדומים בדרבי בליגה העונה אחרי שניצחה גם ביד אליהו בסיבוב הראשון, אז זה נגמר ב-73:77. הערב זה נגמר בהפרש דומה מאוד במשחק שהיה חד צדדי ואדום מתחילתו ועד סופו. בעקבות הניצחון הראשון שלה בדרייב אין בדרבי סיימה הפועל תל אביב את הסיבוב השני עם מאזן 11:11, הצהובים ב-6:16. אגב, זו הפעם הראשונה שהפועל תל אביב מנצחת את היריבה העירונית פעמיים בעונה הסדירה מאז 2004.

עוד בנושא:

"זה הדבר הכי צבוע שיש": הסיפור מאחורי האיום של מכבי תל אביב

דני פרנקו כנראה פינה לעצמו את חמישי בערב וצפה בניצחון של באסקוניה מול מכבי תל אביב. הוא הבין שכדי לנצח את הצהובים צריך לכתוש אותה בצבע. הפועל תל אביב הגיעה במחשבה לשחק רק פנימה וזרקה הכי מעט שלשות של איזושהי קבוצה במשחק ליגה העונה (10 בלבד). מי שנהנו מזה הם כמובן שחקני הפנים כשמאט הווארד קובע שיא עונתי עם 20 נקודות ו-6 ריבאונדים, תומר גינת עם 19 ו-6 ריבאונדים וטוני גפני הוסיף 10. ג'רל מקניל לא סיפק משחק גדול מבחינה התקפית (2 מ-8 מהשדה), אבל מסר 9 אסיסטים ולקח אחריות בהתקפות האחרונות, טיי מקי גם היה במשחק טוב רק עם 6 נקודות אבל גם עם 5 ריבאונדים ו-8 אסיסטים.

מנגד, מכבי תל אביב נראתה רע מאוד. ההגנה שלה הייתה חדירה מאוד ונתנה לאדומים לחגוג בצבע ולהוציא נקודות או עבירה או גם וגם בכל חדירה פנימה. גם ההתקפה של הצהובים לא הבריקה במיוחד כשדשון תומאס ומייקל רול ייצרו נקודות יפות בפעולות אינדיבידואליות, כמו גם נוריס קול, אבל המשחק הקבוצתי לא היה מרשים במיוחד. אלכס טיוס היחיד שעוד ניסה קצת לעבוד בהגנה בצבע וסיפק ארבע חסימות שהיו אמורות להרתיע קצת את ההתקפה האדומה בחדירות, אבל זה לא מספיק וגם נבן ספאחיה העצבני (שוב ספג עבירה טכנית במהלך הרבע השני בעקבות צעקות על השופטים) יודע שהקבוצה שלו צריכה להיראות הרבה יותר טוב מכפי שנראתה הערב.

שחקני הפועל תל אביב תומר גינת, רפי מנקו. ברני ארדוב
חגיגה אדומה/ברני ארדוב

מהלך המשחק

הפועל תל אביב עלתה בחמישייה עם טיי מקי, רביב לימונד, רפי מנקו, טוני גפני ומאט הווארד. מכבי תל אביב עלתה עם ג'ון דיברתולומאו, מייקל רול, דיאנדרה קיין, ג'ונה בולדן וג'ייק כהן.

המשחק נפתח עם התקפות מהירות והרבה חוסר סדר, הווארד הגיע לחמש נקודות אחרי אסיסט יפה של מקי וצימק ל-11:10. גפני וגינת העלו את זה ל-11:15. הפועל תל אביב המשיכה ל-11:21 כששחקני מכבי תל אביב לא יורדים בכלל להגנה וחוטפים סל קל אחרי סל קל. שלשה של נוריס קול צימקה את הנזק עבור הצהובים, אבל גינת קלע אחרי ריבאונד התקפה נוסף וזה 14:23 אדום בתום הרבע הראשון.

מכבי תל אביב פתחה טוב את הרבע השני וקיזזה את הפער עד 23:25 אחרי סל וקליעת עונשין של דשון תומאס. הפועל תל אביב הצליחה לעצור את ההתלהבות של הצהובים ועלתה ל-25:31 אחרי סל של אדריאן בנקס. בשלב הזה ביצע טיוס עבירה, ספאחיה השתולל על השיפוט וספג עבירה טכנית, לימונד הוסיף שתי נקודות וזה 25:34 אדום. הצהובים שוב הצליחו לחזור אחרי שבודדו את תומאס וגם דיברתולומאו קלע וזה 35:36. הצהובים חזרו לסורם, כלומר לא לשמור בכלל על אזור הצבע, גינת והווארד עשו שם מה שהם רוצים והורידו את הקבוצות למחצית ב-39:44.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן מכבי תל אביב נוריס קול. ברני ארדוב
גם נוריס קול יודע: קשה לנצח כששומרים כך/ברני ארדוב

מכבי תל אביב המשיכה בהגנה הרכה בצבע גם ברבע השלישי, אבל בצד השני מייקל רול קלע וגם דיאנדרה קיין תרם שתי נקודות, 45:48. מאט הווארד המשיך להרגיש כמו דווייט הווארד מול ההגנה הבאמת לא קיימת של מכבי תל אביב בצבע והעלה את האדומים ל-48:54. דיברתולמאו קלע סל גדול וקיין הוסיף שלשה, 53:54. האדומים עלו ל-55:61 אחרי שלשה של גינת בזריקה הראשונה של האדומים ברבע הזה, אבל ג'ייק כהן הגיב בשלשה בצד השני וצימק ל-58:61. זו גם הייתה התוצאה בתום הרבע השלישי.

מקניל פתח את הרבע עם עוד סל אחרי חדירה, 58:63, דשון תומאס קלע בצד השני וצימק ל-60:63. קול קלע אחת מהקו, טיוס חטף והטביע וזה 63:63, שלשה נוספת של רול קבע כבר 63:66 צהוב. הווארד קלע סל תוך כדי סחיטת עבירה, השווה ל-66:66 והשווה שיא עונתי עם 18 נקודות. הווארד קבע שיא בהמשך והפועל תל אביב ברחה ל-71:77 אחרי שלשה מזליקית של בנקס. טיוס דייק פעמיים מהעונשין בהמשך וקבע 75:77 אדום. גינת לקח עוד ריבאונד התקפה והניח עוד שתי נקודות קלות בצבע כדי לקבוע 75:79. רול החזיר את מכבי תל אביב לעניינים כשקלע פעמיים מהעונשין ואז עוד סל קשה ויפה וקבע 79:80. מקניל לקח אחריות בהתקפה הבאה למרות שעד המהלך הזה קלע ב-1 מ-7 מהשדה והצליח לקלוע תוך כדי סחיטת עבירה. הוא דייק מהקו וקבע 79:83. טיוס החטיא אחת מהעונשין וקלע את השנייה כדי לצמק ל-80:83. מקניל הלך לקו וקלע אחת בהתקפה הבאה, 80:84, רול הלך לשלשה והחטיא בצד השני, גם לימונד סחט עבירה והלך לקו כדי לקלוע אחת וזה 80:85. הצהובים עוד הלכו להתקפה נוספת, אבל היא הייתה חסרת תועלת והם עם הפסד נוסף.

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. ברני ארדוב
עורך הדין שמעון מזרחי, יושב ראש מכבי תל אביב/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו להפועל תל אביב: מאט הווארד 20 נקודות (8 מ-12 מהשדה) ו-6 ריבאונדים, תומר גינת 19 ו-6 ריבאונדים, טוני גפני 10, אדריאן בנקס 9, ג'רל מקניל 9 ו-9 אסיסטים, טיי מקי 6, 5 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, רפי מנקו 3.

קלעו למכבי תל אביב: דשון תומאס 17 נקודות (7 מ-13 מהשדה), מייקל רול 15 ו-9 אסיסטים, ג'ון דיברתולומאו 12, נוריס קול 12, אלכס טיוס 9, 6 ריבאונדים ו-4 חסימות, דיאנדרה קיין 7 ו-6 ריבאונדים, ג'ייק כהן 7, ג'ונה בולדן 1 ו-10 ריבאונדים. יובל זוסמן (08:00 דקות) ואיתי שגב (01:44) שותפו, אך לא קלעו, כרם משעור לא שותף.

שחקן הפועל תל אביב טוני גפני. ברני ארדוב
גפני חוגג עם הבן שלו/ברני ארדוב
שחקני הפועל תל אביב ג'רל מקניל. ברני ארדוב
מקניל אחרי הסל החשוב שלו/ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
האוהדים האדומים חוגגים/ברני ארדוב
יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
זרק איירבול די מביך ברבע השני. זוסמן/ברני ארדוב
אביחי ידין שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
קשר הפועל תל אביב אביחי ידין נהנה מהחיים/ברני ארדוב
שחקני הפועל תל אביב רביב לימונד, תומר גינת. ברני ארדוב
לימונד וגינת/ברני ארדוב
מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. ברני ארדוב
ספאחיה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully