וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות בהפועל תל אביב: "נמנענו ממבוכה כלכלית"

3.4.2018 / 7:45

הניצחון השני בדרבי העונה, שהבטיח לאדומים את המקום החמישי, סידר להם לוח משחקים אטרקטיבי בסיבוב השלישי: "הפער בין מקום חמישי לשביעי הוא לפחות 250 אלף שקלים". וגם: קבלת הפנים לפרנקו וחלומות החזרה לאירופה

one

בפעם הראשונה מאז עברה לדרייב אין לפני שלוש שנים רשמה אמש (שני) הפועל תל אביב ניצחון בדרבי התל אביבי כשניצחה את מכבי תל אביב 80:85. הניצחון, שהיה השני העונה במסגרת הליגה על הצהובים, הבטיח לקבוצה של דני פרנקו את המקום החמישי בתום הסיבוב השני, והערב הם ידעו את מי הם יפגשו בפתיחת הסיבוב השלישי - מכבי ראשון לציון או הפועל גלבוע/גליל, בהתאם לתוצאת המשחק בין הפועל אילת לעירוני נס ציונה.

עוד נגיע לחגיגות של האדומים, אבל השמחה הגדולה נרשמה בקרב חברי ההנהלה של הקבוצה. בזכות הניצחון נמנעה הפועל מירידה למקום השביעי, "המקולל", לפי אנשי המועדון, והיא תארח בסיבוב השלישי את הפועל חולון והפועל ירושלים. המקום השביעי, בו סיימה בעונה שעברה, מארח את הקבוצות שמסיימות במקומות 8-12 ומתארח אצל הקבוצות במקומות 1-7, כך שהאדומים לא היו משחקים בבית נגד אף אחת מהקבוצות הגדולות המושכות קהל. "הפער בין מקום חמישי למקום שביעי הוא לפחות 250 אלף שקלים", אמרו במועדון, "זה לא נשמע המון, אבל בשבילנו זה הרבה. סיום כמו העונה שעברה יכל להיות מכה קשה, אפשר לומר שנמנענו ממבוכה כלכלית".

seperator
מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. ברני ארדוב
נמנע ממיקום "מקולל". פרנקו/ברני ארדוב

רק לפני שבוע ירד דני פרנקו מהפרקט בנס ציונה כשהאוהדים האדומים מקללים אותו ודובר המועדון מגונן עליו כדי שלא יתפתח אירוע חמור יותר. אמש עשרות אוהדים חיכו לו בחוץ ומחאו לו כפיים. ככה זה כשאתה מנצח דרבי. שני גיבורים לניצחון אמש - מאט האוורד ותומר גינת. האוורד סובל מזה זמן לא קצר מכאבים באגן. בהפועל לא ידעו מה לעשות, עד שהשבוע הצליח כירופרקט לשחרר עצב תפוס שגרם לכאבים. באימון החג אמר לו פרנקו: "תפסיק למסור כל הזמן, תלך לסל". זה נגמר עם שיא עונתי של 20 נקודות.

גינת, כפי שחשף דובר המועדון איתי ברגר לאחר המשחק, הבטיח לנצח את המשחק ולרשום משחק גדול כפי שעשה בסיום הסיבוב השני נגד הפועל ירושלים עונה קודם לכן, כשקלע 23 נקודות והוריד 12 ריבאונדים. אמש סיים עם 19 נקודות ו-6 ריבאונדים. בסיום המשחק הוא היה בין האחראים הבולטים על החגיגות,"זה היה משחק מאוד חשוב לנו בלי קשר שזה דרבי, יצא שזה דרבי, מה שהיה פה בסיום מראה כמה המועדון הזה מיוחד, וכמה הניצחון הזה היה חשוב לנו", סיפר גינת בסיום, "היום זה עבד לי יותר טוב ממשחקים אחרים, אנחנו מאוד שמחים על הניצחון שלנו, צריך להתעשת מהר ולהתחיל סיבוב שלישי טוב".

שחקן נוסף שעמד בעין הסערה בשבועות האחרונים היה טייווין מקי, שאמש סיים עם אחד ממשחקיו הטובים ביותר עם 6 נקודות בלבד, אך גם עם 8 אסיסטים, 5 ריבאונדים ו-2 חטיפות. "הוא שיחק כמו שהוא תמיד משחק", גונן המאמן פרנקו על השחקן אותו הביא מירושלים, ואחד ממקורביו של הגארד הוסיף: "הוא מאוד רוצה לגמור פה את העונה. אני מאמין שאם ידעו למצוא לו את המקום שבו הוא מרגיש בנוח, כל הצדדים ירוויחו". עם זאת, האדומים צפויים להמשיך לבחון את שוק השחקנים, וייתכן שעדיין מקי ימצא את עצמו בחוץ.

seperator
שחקני הפועל תל אביב תומר גינת, רפי מנקו. ברני ארדוב
הבטיח וקיים. גינת/ברני ארדוב

זאת העונה השישית מאז חזרה הפועל תל אביב לליגת העל. בארבע העונות הראשונות הגיעה לפלייאוף והודחה שם. בחמישית סיימה במקום העשירי. את הסיבוב השלישי העונה היא תפתח מעמדת זינוק מצוינת כדי להגיע לפחות לפלייאוף, אבל לאנשי המועדון שרוצים לחזור בעונה הבאה לאירופה אחרי יותר מעשור, זה לא מספיק. הם רוצים פיינל פור. "באמת מתחילת העונה כולם מדברים על הפיינל פור וזה שאנחנו קבוצה מוכשרת, אנחנו צריכים לשחק אגרסיבי ולבוא בגישה נכונה", סיכם גינת מה צריך לעשות כדי לעמוד במטרה, "אם נעשה את זה, נמצא את עצמנו בסיטואציה נכונה לקראת הפלייאוף. אם ננצח את מכבי ונפסיד לנס ציונה והרצליה אז לא נצליח להביא את עצמנו לקראת הסוף בצורה טובה, צריכים לעבור משחק משחק ולעשות את העבודה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully