וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה: "השחקנים שלי עייפים אך אנחנו נופיע כשהמאני טיים יבוא"

3.4.2018 / 6:05

אחרי ההפסד הכואב בדרבי אצל הצהובים ניסו לנפק הסברים לעוד מפלה כואבת אך המאמן הקרואטי הבטיח שקבוצתו עוד לא אמרה את המילה האחרונה העונה. דני פרנקו: "יש לנו קבוצה טובה יותר מהתוצאות שלה"

ברני ארדוב

לראשונה בתולדותיה, ניצחה אמש (שני) הפועל תל אביב את מכבי תל אביב בדרייב אין. האדומים עשו זאת עם 80:85, בעיקר הודות ליכולת מצוינת של מאט הווארד (20 נקודות) ותומר גינת (19).

דני פרנקו אמר בסיום: "בכל העונה שלנו קורים לנו הרבה מאוד דברים. זה כיף, זו חוויה, שיחקנו עם אינטנסיביות היום, גם בדקות פחות טובות, ועל זה אני כמאמן מסתכל. עשינו היסטוריה למועדון, זה נחמד, אבל חסרים לי כמה ניצחונות השנה. המשחק הזה משמח אותי, אבל במידה. אנחנו הפועל תל אביב, מצפים מאיתנו להיות למעלה. לאף אחד אחר אין מה שיש לנו ביציע, זה מה שעושה את המועדון הזה".

במסיבת העיתונאים הוסיף המאמן המנצח: "יש לנו קבוצה שהיא יותר טובה מהתוצאות שלה, וגם לאחרונה כששיחקנו טוב זה לא עזר לנו לנצח. אם נדע להיות עקביים בגישה הזאת, ואני לא מדבר על כדורסל, אז נוכל להצליח יותר ממה שהצלחנו עד עכשיו, ולי זה מה שחשוב. הוכחנו לפחות ברמת האופי והגישה שיש לנו את זה, עכשיו צריך להמשיך עם זה הלאה".

על הבעיות המקצועיות של קבוצתו אמר פרנקו: "בחיים שלי לא הייתה לי קבוצה שאני עולה עם הרכבים מסוימים, לא מצאנו הרכב שיהיה עקבי. אנחנו לא הצלחנו למצוא עקביות עד היום, וזה מפריע לי מאוד ומקשה עליי מאוד. אני שמח שהתחלנו טוב את המשחק, גם בנס ציונה התחלנו טוב את המשחק בהרכב אחר. זה השלב שאנחנו צריכים להתבגר בו כמו כל קבוצה. הסיפור של ההרכבים שמתחלפים זה ניסוי ותהייה.

תומר גינת, שקלע 19 נקודות, סיכם: "אין דברים כאלה, לא ייאמן מה שקורה פה, זו חוויה חד-פעמית. זה כיף גדול, עשינו היסטוריה ואין לי מילים. זה היה משחק חשוב מאוד לנו ולמועדון, צריך להתרכז בעצמנו ולעשות את הדברים שעשינו היום, ויהיה בסדר".

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 80:85 את מכבי תל אביב

שחקני הפועל תל אביב תומר גינת, רפי מנקו. ברני ארדוב
היסטוריה. גינת ומנקו חוגגים/ברני ארדוב
שחקן הפועל תל אביב טיי מקי. ברני ארדוב
האדומים חוזרים למסלול? מקי/ברני ארדוב

בצד המפסיד, נבן ספאחיה סיכם: "לחמנו, ניסינו, בסיום הפועל קיבלה החלטות טובות יותר וקלעה סלים חשובים. אין לי טענות לשחקנים שלי. ההבדל היה בנקודות בהזדמנות שנייה ובאיבודים. נשתפר, אני מצטער מאוד עבור האוהדים המצוינים שלנו. לא קל לנו לשחק מול קבוצות שמשחקות הרבה פחות משחקים מאיתנו. אנחנו זקוקים לזמן. אני יודע איך להגיב במצבים האלה, לא הגיוני שנרים ידיים חודשיים לסיום העונה. אנחנו צריכים להשתפר, זה הכי חשוב, יותר מהמקום הראשון או השני".

במהלך מסיבת העיתונאים קילל אחד מאוהדי הפועל תל אביב את המאמן הצהוב, ובתגובה סירבה מכבי תל אביב לשלוח את ג'ון דיברתולומאו לדבר אחרי המאמן. עוד קודם לכן, הוסיף ספאחיה ואמר: "שיחקנו כפול משחקים מהפועל תל אביב, יש להם ארבעה זרים, עם צוות מקצועי טוב, וזאת הבעיה, לא התקציב. לא עשינו את מה שהתכוננו אליו. ראיתם את התגובות של השחקנים שלי, הם עייפים. כמה לייאפים פספסנו, כמה ריבאונדים היו להם בהתקפה אנחנו צריכים זמן ואנחנו נופיע כשהמאני טיים יבוא. זו לא רק המנוחה, כשמדברים על ליגת העל, הדבר שהכי חסר לנו זה אימונים. יש לנו מספיק כישרון, ואנחנו צריכים לצמצם את הטעויות שלנו. זה דבר גדול".

כמו בדרבי הגביע שנערך בדרייב אין, גם הפעם במהלך הפסקת המחצית קיללו אוהדי הפועל תל אביב את רגב פנאן, שהעביר את החימום של שחקניו. בניגוד למשחק הקודם, האירוע נגמר בקללות מכוערות בלבד, כשפנאן נראה עצבני מאוד אך מלבד צעד אל עבר הקהל לא עשה דבר. מאמן הכושר אף ניגש לשופטים על מנת להתלונן על ההתנהגות כלפיו. בירידה לספסל קילל אחד האוהדים האדומים את פנאן מקרוב, וזה ענה לו.

מאמן הכושר של מכבי תל אביב רגב פנאן. ברני ארדוב
התלונן לשיפוט. פנאן/ברני ארדוב
מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה עם עוזרו גיא גודס. ברני ארדוב
רוצה עוד זמן, אך הזמן אוזל. ספאחיה עם גודס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully