וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: סטטוס קוו בצמרת לפני מחזור הסיום של העונה הסדירה

המוליכה מכבי קרית גת הביסה 81:109 במשחק קצוות את מגדל העמק, סגניתה רחובות טיילה ל-64:82 על גליל עליון, הפועל רמת גן הביסה את יבנה ב-42 הפרש. בשבוע הבא: הכרעת מאבקי המיקום

רוברט רוטברט שחקן מכבי קרית גת. דף הפייסבוק של מכבי קרית גת, אתר רשמי
יסיים את העונה הסדירה בפסגה? רוטברט/אתר רשמי, דף הפייסבוק של מכבי קרית גת

המחזור ה-25 בליגה הלאומית בכדורסל נפתח ביום ראשון עם ניצחון של הפועל כפר סבא על מכבי קרית מוצקין, והערב (שלישי) נערכו שאר ששת משחקי המחזור. שתי המוליכות, מכבי קרית גת ומכבי רחובות, רשמו ניצחונות קלים ושמרו על סטטוס קוו בפסגה, כאשר בשבוע הבא ייערך מחזור הסיום של העונה הסדירה. ניצחון של רחובות בתוספת הפסד של קרית גת יביא לחילופי מקומות ויעניק לרחובותים את המקום הראשון לפני הפלייאוף. מעבר לזה, מספר קבוצות עדיין נאבקות על מקומן בפלייאוף.

קרית גת הביסה במשחק קצוות את נועלת הטבלה הפועל מגדל העמק 81:109. המוליכה ברחה עם רבע שני של 19:34 ולא הביטה לאחור עד לסיום, כשהיא נהנית מ-20 נקודות של דוד שמריז ו-18 של רוברט רוטברט ושל אריק ווייז, שגם חילק שבעה אסיסטים. גפ סגנית המוליכה מרחובות ממש לא התקשתה להשיג 64:82 על הפועל גליל עליון, מרכוס רלפורד הוביל אותה עם 23 נקודות.

המגמה של המשחקים החד צדדיים לא נעצרה אצל שתי הראשונות. הפועל רמת גן רמסה 56:98 את אליצור יבנה בזכות 28 נקודות ו-13 ריבאונדים של קלי בידלר.

שאר התוצאות:

מכבי רעננה - מכבי הוד השרון 81:87
הפועל חיפה - הפועל באר שבע 99:92
הפועל עפולה - אליצור קרית אתא 99:94

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully