וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "סלאח מושלם בצורה שקלופ משחק איתו", אגוארו ייעדר

מאמן סיטי החמיא לכוכב ולמאמן של ליברפול לקראת המפגש ברבע גמר האלופות (ד', 21:45, ערוץ 13). דה בראונה: "דויד סילבה יכול לעשות את ההבדל". קלופ: "צריך לכתוב את ההיסטוריה שלנו"

רבע הגמר - משחק 1הסתיים04/04/2018
ליברפול
  • סלאח (12)
  • צ'מברליין (21)
  • מאנה (31)
0
    מנצ'סטר סיטי
    צילום מסך

    שלב רבע הגמר של ליגת האלופות יימשך מחר (רביעי, 21:45, ערוץ 13) עם מפגש מסקרן בין שתי קבוצות אנגליות, שייפגשו לראשונה בהיסטוריה שלהן במסגרת אירופית. ליברפול, עם כוכבה הגדול מוחמד סלאח, תארח את מנ'צסטר סיטי, שנמצאת בדרך הבטוחה לזכייה באליפות אנגליה.

    אם לשפוט על פי המפגשים בין הקבוצות העונה בפרמיירליג, מצפה לנו תענוג של ממש: 12 שערים הובקעו בשני המפגשים, כשכל אחת מהקבוצות הצליחה לנצח פעם אחת - סיטי הביסה בביתה את 0:5 את המייטי רדס, אבל האדומים נקמו בינואר האחרון עם 3:4 ביתי שהיה גם ההפסד הראשון והיחיד עד כה של הסיטיזנס בליגה העונה.

    יורגן קלופ ייאלץ להתסדר ללא אדם ללאנה וג'ואל מאטיפ הפצועים, כשגם ג'ו גומז ואמרה ג'אן בספק. האורחים יצטרכו להסתדר ללא סרחיו אגוארו, שלא הגיע עם הקבוצה לליברפול וגם בלי בנג'מין מנדי, כשמספר שחקנים ביניהם פביאן דלף, אמריק לאפורט וג'ון סטונס בספק, ומצבם יתבהר ביום המשחק.

    עוד בנושא:

    ואן דייק לקראת מנצ'סטר סיטי: "סלאח מסוגל למוטט כל הגנה"
    מודריץ': "קארים בנזמה בכושר מצוין", קייליני: "לא חושב על זה כעל נקמה"
    חאבי מרטינס: "יופ היינקס עזר לי מאוד, הוא כמו אבא בשבילנו"

    מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. GettyImages
    מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה/GettyImages

    פפ גווארדיולה אמר לקראת ההתמודדות: "סלאח היה טוב מאוד ברומא. הוא תמיד יצר הרבה מצבים אבל העונה הוא מושלם בדרך שבה יורגן משחק איתו. יורגן הוא מאסטר בקניית שחקנים מסוימים לצרכים שלו. הם מענישים על טעויות. המצב של אגוארו השתפר בהרבה אבל הרופאים דיברו איתו והוא אומר שהוא עדיין לא מרגיש בנוח".

    קווין דה בראונה: "סלאח בלתי עציר. זה לא ייאמן שהוא כבש כל כך הרבה שערים בעונה אחת. אף אחד לא ציפה לזה, הוא פשוט נכנס לקצב מטורף. ליברפול היא כוח התקפי רציני. דויד סילבה יכול לעשות את ההבדל מתי שהוא רק רוצה. מאז שהגעתי הוא היה מדהים. הוא עזר לי בהרבה דרכים. אני מקווה שהוא יוכל להמשיך לעשות מה שעשה כל העונה כי ככה אנחנו בדרך כלל מנצחים. מקווה שיגיע בכושר טוב למשחק. אנשים מדברים על הרקורד שלנו בליברפול אבל אני פה רק שנתיים וחצי. זו רק פעם השנייה שאשחק שם. נצטרך לנסות להתמודד ואם אפשר להשיג יתרון, אם לא, נוכל לסיים את זה בשבוע הבא".

    יורגן קלופ: "למועדון הזה יש היסטוריה ענפה, אני גאה בה ואוהב לשמוע עליה, אבל אנחנו צריכים לכתוב את ההיסטוריה שלנו. עשיתי את זה בעבר עם קבוצות שאימנתי. בשלב מסוים צריך להגיע להישגים משל עצמך. השחקנים מוכנים ומצפים לזה. היה אפשר לראות מיד אחרי המשחק האחרון ואחרי ההגרלה, הם מוכנים אבל כמובן שיהיה קשה". הגרמני החזיר מחמאות לגווארדיולה: "תמיד יש לו קבוצות שמקבלות החלטות נהדרות" והוסיף ש"ההבדלים בין הקבוצות מעולם לא היו כל כך קטנים".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

    בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

    הרכבי הקבוצות

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully