וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן דייק לקראת מנצ'סטר סיטי: "סלאח מסוגל למוטט כל הגנה"

בלם ליברפול מתכונן למשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות (רביעי, 21:45, ערוץ 13): "יש דרכים לעצור את מו, אבל אני לא אחשוף אותן. האם הוא מכונת שערים גם באימונים? הוא מנסה"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: סלאח מלהטט גם באימונים

ליברפול תארח מחר את מנצ'סטר סיטי (רביעי, 21:45, ערוץ 13) למשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר. זה יהיה המפגש השלישי העונה בין שתי הקבוצות והציפיות בשמיים אחרי שתי הצגות מוקדם יותר העונה בליגה; סיטי הביסה את ליברפול 0:5 בספטמבר וליברפול ניצחה 3:4 באמצע ינואר.

מנצ'סטר סיטי ספגה את כמות השערים הנמוכה בפרמיירליג העונה - 21, אבל מחר היא תהיה בכוננות גבוהה לקראת המפגש עם מוחמד סלאח הלוהט. המצרי כבש העונה 37 שערים ב-42 הופעות בכל המסגרות וזה נתון שיגרום לכל יריב לנדודי שינה.

"סלאח מסוג השחקנים האלו שאתה צריך להיות בשיא שלך כדי לעצור אותם", אמר וירג'יל ואן דייק, "כשהוא ב-100 אחוז יכולת, הוא מסוגל למוטט כל הגנה. האם הוא מכונת שערים גם באימונים? אני יכול להגיד שהוא מנסה. יש דרכים לעצור אותו, אבל אני לא אחשוף אותן".

הבלם ההולנדי הוסיף: "בחדר ההלבשה כולם חבר'ה רגילים, אף אחד לא מרגיש שהוא טוב יותר מהשני. כולנו עובדים אחד בשביל השני ובשביל להשיג ניצחון. בלי העבודה של השחקנים האחרים, מו לא היה יכול לכבוש שערים. הוא בחור נהדר שעובד קשה בדיוק כמו כל שחקן אחר בסגל".

עוד בנושא:

הערב, 21:45, ערוץ 13: יובנטוס - ריאל מדריד
הערב, 21:45, ספורט 5: סביליה - באיירן מינכן

שחקן ליברפול מוחמד סלאח חוגג. רויטרס
גורם נדודי שינה לכל שחקן יריב. סלאח/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully