וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודריץ': "קארים בנזמה בכושר מצוין", קייליני: "לא חושב על זה כעל נקמה"

קשר ריאל מדריד החמיא לחברו לפני רבע גמר ליגת האלופות מול יובנטוס, שהבלם הוותיק שלה הוסיף: "אי אפשר לעצור את רונאלדו באחד על אחד, רק דרך עבודה קבוצתית" (ג', 21:45, ערוץ 13)

רבע הגמר - משחק 1הסתיים03/04/2018
יובנטוס
    0
    • (3) רונאלדו
    • (64) רונאלדו
    • (72) מרסלו
    ריאל מדריד
    עריכת וידאו: מתן חדד

    הפעם שעברה שריאל מדריד ויובנטוס נפגשו היתה ביוני האחרון, אז ניצחו הבלאנקוס 1:4 בגמר ליגת האלופות בדרך לזכייה מספר 12 במפעל. מחר (שלישי, 21:45, ערוץ 13) הן ייפגשו פעם נוספת, הפעם ביובנטוס סטדיום, כשהגברת הזקנה תקווה להשיג מקדמה במשחק הראשון מבין שניים בשלב רבע הגמר.

    ב-16 משחקיה האחרונים בכל המסגרות ספגה יובה שלושה שערים בלבד, ובמחזור הליגה האחרון פתחה פער של ארבע נקודות מנאפולי בפסגת הליגה האיטלקית. עם זאת, מחר היא תיאלץ להסתדר ללא מיראלם פיאניץ' ומהדי בנעטיה המורחקים, כשאלכס סנדרו ומריו מנדז'וקיץ' נמצאים בספק בשל פציעות.

    מנגד, הבלאנקוס שהביסו 0:3 את לאס פלמאס עם הרכב משני אמורים ליהנות מסגל מלא, זולת נאצ'ו שנפצע באותו משחק ונמצא בספק. ההתלבטות העיקרית של זינדין זידאן היא בין איסקו למרקו אסנסיו, בעוד גארת' בייל אמור להתחיל על הספסל. כריסטיאנו רונאלדו, שקיבל מנוחה בשבת, ישוב כמובן להרכב וינסה להמשיך בכושרו הנהדר (23 שערים ב-13 משחקיו האחרונים בריאל מדריד ונבחרת פורטוגל).

    לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד. רויטרס
    מודריץ' וריאל מוכנים ליובה/רויטרס

    קשר ריאל לוקה מודריץ' אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "כששתי קבוצות איכותיות כל כך נפגשות, אז זו שתבצע פחות שגיאות תנצח. פרטים קטנים יכולים לעשות את ההבדל". הקרואטי דיבר על חברו לקבוצה קארים בנזמה: "הוא בכושר טוב מאוד ועוזר לנו בהרבה דרכים ולא רק בכיבוש. הוא שחקן חשוב מאוד". על רונאלדו אמר מודריץ': "כריסטיאנו בכושר מדהים, אני אפילו לא יודע כמה שערים הוא כבש במשחקים האחרונים. בשבילנו זה חשוב מאוד שיש לנו אותו בכושר כזה. כשהוא משחק כך, הסיכוי שלנו לעבור שלב גדל כמובן".

    מאמן הבלאנקוס זינדין זידאן אמר: "אנחנו כאן כדי לשחק משחק טוב, אבל ברור שלגמר שהיה בקרדיף בין הקבוצות אין שום קשר למשחק שיהיה הפעם ולא נחשוב עליו. זה סיפור שונה לחלוטין. כל השחקנים צריכים להרגיש חשובים עבור הקבוצה ובלי קשר לשאלה אם יפתחו בהרכב או לא. המשחק הזה הוא חשוב לשתי הקבוצות ונצטרך להתכונן בצורה הטובה ביותר שאפשר. יובה תמיד הייתה קבוצה חזקה מאוד והיא מראה את זה גם העונה. היא קבוצה שלמה ונצטרך להיות זהירים מאוד מול ההגנה החזקה שלה, אבל גם ההתקפה שלה מסוכנת".

    בלם יובנטוס ג'ורג'ו קייליני אמר: "אני לא חושב על המשחק הזה כנקמה על הגמר מהעונה שעברה. כשאתה מגיע רחוק בליגת האלופות אז ברור שבשלב זה או אחר תפגוש את ריאל מדריד או את ברצלונה, שהן הקבוצות הטובות בעולם כרגע. למזלנו יש לנו גם זיכרונות טובים מהמפגשים מול ריאל. אלה המשחקים שכל כדורגלן חולם לשחק בהם". קייליני דיבר על כריסטיאנו רונאלדו, שכבש צמד בגמר 2016/17: "רונאלדו כבש הרבה שערים, אתה לא יכול אפילו לחשוב על איך לנטרל אותו באחד על אחד, אתה צריך שכל הקבוצה תעבוד קשה נגדו".

    מאמן יובה מסימיליאנו אלגרי הוסיף: "בנטנקור או מרקיזיו ישחקו בקישור במקום מיראלם פיאניץ' (מושעה), ברצאלי או רוגאני יפתחו בהגנה במקום מהדי בנעטיה (מושעה). ברור לנו שאנחנו משחקים מול הקבוצה החזקה ביותר בליגת האלופות. צפיתי בגמר מספר פעמים מאז. אני חושב שהשתפרנו ביכולת שלנו להתמודד עם מצבים קשים לעומת העונה שעברה. אנחנו חייבים לנסות להישאר תמיד במשחק כי זו התמודדות של 180 דקות".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

    בשיתוף חברת גליל
    ג'ורג'ו קייליני שחקן יובנטוס. רויטרס
    קייליני במסיבת העיתונאים הערב/רויטרס

    הרכבי הקבוצות

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully