וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקר קסיאס ציין את משחקו ה-1,000 בקריירה עם הפסד מפתיע

השוער הספרדי האגדי נכנס לספרי ההיסטוריה של הכדורגל העולמי. ג'אנלואיג'י בופון השחקן הפעיל היחיד עם יותר הופעות ממנו (1,043). לרוע מזלו, הוא ופורטו הפסידו 2:0 לבלננשש

שוער פורטו איקר קסיאס. רויטרס
אגדה. קסיאס/רויטרס

איקר קסיאס נכנס הערב (שני) לספרי ההיסטוריה של הכדורגל העולמי, כששיחק את משחקו האלף בקריירה. שוער פורטו אמנם לא יכול היה להושיע והפסיד יחד עם חבריו 2:0 מפתיע לבלננשש, אך גם זה לא מקלקל עד הסוף את ציון הדרך החגיגי.

קסיאס הוא הספרדי השני בהיסטוריה שמגיע למספר העגול והמכובד, כשהיחיד שקדם לו הוא ראול (1,033 משחקים). אנדוני סוביסרטה, לשם השוואה, הגיע ל-968, וצ'אבי ל-956. למעשה, השחקן הפעיל לו יותר הופעות מהשוער הספרדי האגדי הוא ג'אנלואיג'י בופון, עם 1,043.

בסך הכל, באלף משחקיו הרשמיים, שמר קסיאס על רשת נקייה ב-385 פעמים. בין 22 התארים שלו ניתן למצוא זכייה במונדיאל ושתי זכיות באליפויות אירופה עם נבחרת ספרד, כמו גם שלוש זכיות בליגת האלופות עם ריאל מדריד. אגדה.

בשל ההפסד המפתיע, שסגר את המחזור ה-28 בפורטוגל, נותרו קסיאס וחבריו במקום השני בטבלה, עם 70 נקודות - אחת פחות מבנפיקה המוליכה, אותה יפגשו בעוד קצת פחות משבועיים למשחק העונה.

עוד בנושא:

מודריץ': "קארים בנזמה בכושר מצוין", קייליני: "לא חושב על זה כעל נקמה"
חאבי מרטינס: "יופ היינקס עזר לי מאוד, הוא כמו אבא בשבילנו"
ליאונל מסי: "לא יודע מתי אפרוש, יש לי עוד אתגרים לעמוד בהם"

במשחק שנעל את המחזור ה-30 בלה ליגה הצליחה ריאל בטיס לנצח 0:1 בחוץ את חטאפה ולטפס אל המקום השישי בטבלה. סרחיו לאון כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-89, פרנסיסקו פורטיו החמיץ פנדל עבור המארחת (65).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully