וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "לא יודע מתי אפרוש, יש לי עוד אתגרים לעמוד בהם"

הפרעוש העניק ראיון ובו התייחס לעתידו ("שאלת הפרישה היא המסובכת ביותר"), מצבה של נבחרת ארגנטינה והפייבוריטיות ללכת עד הסוף במונדיאל הקרוב: "חותם על גמר שלנו מול ספרד"

one

לאחר שהציל את ברצלונה מול סביליה, התפנה היום (שני) ליאונל מסי להעניק ראיון שנגע גם בקיץ הקרוב שמצפה לו - אולי הקיץ הגדול ביותר בקריירה שלו. כשנשאל האם יחתום על גמר של נבחרת ארגנטינה שלו מול ספרד, השיב: "זה אומר שנגיע לגמר, אז כן. זה יהיה משחק מיוחד. אני חי בספרד זמן רב ויש לי חברים בנבחרת. אני מקווה שזה יקרה, כל עוד ננצח".

הפרעוש סימן את נבחרות ברזיל, גרמניה וספרד כשלוש הפייבוריטיות ללכת עד הסוף ברוסיה 2018. "הן הטובות ביותר, אבל יש עוד נבחרות רבות שיכולות לזכות. לספרד היו מוקדמות מצוינות, רמת השחקנים שלה פנטסטית ותמיד יהיה קשה לנצח אותה. אני מקווה שגם לנו יהיו רגעים יפים, כפי שקרה בברזיל, רק עם סיום טוב יותר".

אשר למצבה של ברצלונה בליגה העונה אמר מסי: "ברור שאנחנו וריאל מדריד מתחרות מדי שנה, אבל גם אתלטיקו זכתה לפני כמה שנים. הרף לאליפות הולך וגדל מרגע לרגע".

ולבסוף, לשאלה מתי יפרוש מכדורגל השיב: "זו השאלה המסובכת ביותר. אני לא יודע, עדיין יש עוד הרבה אתגרים שהייתי רוצה להשיג. כרגע אני מרגיש טוב מאוד, כך שקשה לי להגיד מתי אפרוש. אולי זה מוקדם מדי לחשוב על זה, אבל מתישהו היום הזה יגיע".

עוד בנושא:

סרג'יו בוסקטס התאמן עם ברצלונה, צפוי להיות כשיר למפגש עם רומא
ארנסטו ואלוורדה: "מסי עדיין קצת פצוע, איתו ובלעדיו אנחנו קבוצה אחרת"

ליאונל מסי, שחקן ברצלונה. רויטרס
מוקדם מדי לדבר על פרישה, וטוב שכך. מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully