וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהריה בדרך לזעזוע: אריק אלפסי צפוי לסיים את דרכו

2.4.2018 / 18:28

הנהלת המועדון מעין שרה צפויה לפטר את המאמן אחרי כמעט שלוש שנים וזאת לאחר שרשמה את הפסדה השישי ברציפות. המועמדים להחליפו: צביקה שרף ומולי קצורין, עופר ברקוביץ' ורמי הדר

one

עירוני נהריה בדרך לזעזוע. אחרי שישה הפסדים רצופים צפויים הסגולים לסיים את דרכו של המאמן אריק אלפסי, וזאת לאחר התלבטויות רבות של ראשי המועדון שבמשך זמן רב ציפו לשינוי בתוצאות הקבוצה. מי שנחשבים למועמדים הבכירים לרשת את אלפסי הם צביקה שרף ומולי קצורין, שני מאמנים ותיקים ומהבכירים שנמצאים כעת בשוק המאמנים, כמו גם עופר ברקוביץ' ורמי הדר. שם נוסף שנמצא על הפרק הוא אלעד חסין.

במשך שבועות רבים דחו בנהריה את השמועות כי אלפסי יסיים את דרכו במועדון, וזאת במקביל לחיפושים אחר חיזוק זר, ואמש (ראשון) ערך הגארד האמריקאי אנתוני בארבר את הופעת הבכורה שלו במדים הסגולים וסיים עם 2 נקודות במשחק מאכזב. בקבוצה היו מאוכזבים מרוח הלחימה הנמוכה שהפגינו השחקנים והחליטו שאין מנוס מביצוע זעזוע בתקווה להשאיר את הקבוצה בליגה לעונה נוספת.

עוד בנושא
ריאל בעקבות לנדסברג. מנהל קבוצתו: "קיבלנו מתנה ממכבי תל אביב"
המשחק בין הפועל אילת לעירוני נס ציונה נדחה ליום שלישי ב-20:00
גמר סל נשים: מכבי אשדוד ניצחה את רמלה 66:88 ועלתה ל-0:1

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי. אדריאן הרבשטיין
יוחלף בצביקה שרף? אלפסי/אדריאן הרבשטיין

אלפסי הגיע לנהריה בתחילת עונת 2015/16, והוביל את הקבוצה בעונתה הראשונה למקום הרביעי בטבלה, אך היא הודחה ברבע גמר הפלייאוף על ידי הפועל אילת. בעונתה השנייה שיחקה נהריה בליגת האלופות של פיב"א, והמשיכה משם לרבע גמר היורופקאפ, כשהיא נמצאת מרחק ניצחון אחד בלבד מעלייה לפיינל פור על חשבון הפועל ירושלים. את העונה הנוכחית היא החלה היטב, והייתה במאזן חיובי לקראת סיום הסיבוב הראשון, אך סיבוב שני זוועתי שכלל שני ניצחונות בלבד ותשעה הפסדים הוריד אותה למקום האחרון והיא אחת המועמדות הבולטות לירידה לליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully