וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק בין הפועל אילת לעירוני נס ציונה נדחה ליום שלישי ב-20:00

2.4.2018 / 18:15

המטוס שאמור היה להביא את שחקני הכתומים לעיר הדרומית כבר החל בתנועה לכיוון המסלול, אך אז התגלתה תקלה שמנעה את הטיסה ואת קיום המשחק במסגרת המחזור הנועל את הסיבוב השני

one

המשחק בין הפועל אילת לעירוני נס ציונה, שאמור להערך הערב (שני) בשעה 19:00, נדחה למחר ב-20:00 בשל תקלה בטיסת הכתומים לעיר הדרומית. שחקני הקבוצה, ביחד עם הצוות המקצועי ואנשי הצוות היו אמורים להמריא בשעה 15:30 לאילת, והמטוס כבר החל בתנועה לכיוון מסלול ההמראה אלא שאז גילה הטייס תקלה שמסכנת את ההמראה ואנשי נס ציונה הורדו מהמטוס בחזרה לטרמינל.

במנהלת הליגה עסוקים בשעה זו בבדיקה מול חברת "ישראייר" שאיתה מגיעים קבוצות ליגת העל לאילת על מנת למצוא טיסה חלופית שתביא את נס ציונה לאילת עוד הערב, ואם לא, המשחק יידחה לפחות למחר. חשוב לציין כי רוב קבוצות ליגת העל מגיעות יום קודם לכן אילת, או באותו היום בשעות הצהריים ונחים בבתי מלון, אך בשל מצוקת חדרים בחול המועד פסח לא מצאה נס ציונה מלון מתאים וההחלטה הייתה להביא את השחקנים לאולם באילת הישר משדה התעופה.

עוד בנושא
ג'רל מקניל: "מקווה מאוד שלא ידברו עלי, כדי שאוכל להיות מתחת לרדאר"
גמר סל נשים: מכבי אשדוד ניצחה את רמלה 66:88 ועלתה ל-0:1
ריאל בעקבות לנדסברג. מנהל קבוצתו: "קיבלנו מתנה ממכבי תל אביב"

קאליף וואייט שחקן עירוני נס ציונה מול ג'רל מקניל שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אי אפשר לקבוע את לוח משחקי הסיבוב השלישי. שחקני נס ציונה/ברני ארדוב

דחיית המשחק בין שתי הקבוצות הוא למעשה בעיה גדולה עבור מנהלת הליגה כי התוצאה בין הקבוצות עשויה לקבוע את מיקומן של לא פחות מחמש קבוצות בליגה בסיום הסיבוב השני, ולכן תקשה על קביעת לוח המשחקים לסיבוב השלישי שאמור לצאת לדרך כבר ביום שבת הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully