וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל בעקבות לנדסברג. מנהל קבוצתו: "קיבלנו מתנה ממכבי תל אביב"

אחרי מופע 48 הנקודות, הבלאנקוס מעוניינים להחתימו בקיץ. ב"אל פאיס" פרסמו כתבה נרחבת אודותיו, בה כונה "החייל הישראלי שהפך לרוצח". אנשי אסטודיאנטס צוטטו: "החזרנו לו את הביטחון"

שחקן אסטודיאנטס סילבן לנדסברג. עמוד הפייסבוק של אסטודיאנטס, אתר רשמי
על הכוונת של הגדולות. לנדסברג אמש/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של אסטודיאנטס

ההצגה של סילבן לנדסברג מול ברצלונה ממשיכה לככב בכותרות הכדורסל בספרד. אמש (ראשון) קבע האמריקאי-ישראלי, כיום באסטודיאנטס ממרכז הטבלה ב-ACB, שיא קריירה מדהים עם 48 נקודות (15 מ-22 מהשדה, 8 מ-11 מחוץ לקשת) והוסיף חמישה ריבאונדים ושלושה אסיסטים. כל זה הקנה לו, כמובן, את פרס שחקן המחזור בליגה הספרדית והעלה מחדש את האפשרות שאחת הקבוצות הגדולות בספרד ינסו להחתים אותו בקיץ.

אמש דווח ב"אס" המדרידאי שאחת הקבוצות הללו היא ריאל מדריד, ששוקלת להחתימו בקיץ. בעבר הוזכרה גם ברצלונה כמועמדת לקלוט אותו, ומיותר לציין שאחרי ההצגה הגדולה שלו אמש על חשבונה הופך אותו לאטרקטיבי עוד יותר מבחינתה. כמו כן, צוין לאחרונה כי לנדסברג עשוי לנסות פעם נוספת להגשים את חלום ה-NBA, אחרי שבשבועות האחרונים הוא מסובב הרבה ראשים גם מעבר לים, ככל הנראה.

עוד בנושא

סילבן לנדסברג הפציץ 48 נקודות בניצחון על ברצלונה, "כמו מסי"
וויצ'יץ' וספאחיה על הכוונת אחרי ההדחה של מכבי תל אביב מהיורוליג

שחקן מכבי תל אביב סילבן לנדסברג. ברני ארדוב
מכבי תל אביב שלחה לאסטודיאנטס מתנה. לנדסברג בצהוב/ברני ארדוב

אחרי המשחק אמש אמר לנדסברג הנרגש ש"זה היה אחד מהימים האלה שהכל נכנס. נכנסתי לקצב ומהר מאוד גם החברים לקבוצה ראו שאני חם. הרגשתי שכל הזריקה שלי הולכת פנימה, ובכל זאת לא הפסקתי להיות אגרסיבי. אני חושב שכשיש לי כל כך ביטחון, קשה לעצור אותי".

לנדסברג הוסיף ש"לנצח את ברצלונה בפלאו בלאוגרנה, ועוד עם משחק כזה מבחינה אישית, זה הישג גדול. זו תחושה פנסטסטית", וכשנשאל על עתידו השיב בלקוניות: "העונה הזאת תסתיים, ורק אז אחשוב מה הלאה. בכל מקרה ארצה להיות אותו שחקן שהראיתי שאני העונה".

בעיתון הספרדי הפופולרי "אל פאיס" פרסמו הבוקר כתבה נרחבת אודות לנדסברג, וכינו אותו "החייל הישראלי בעל אלף הזהויות, שהפך לרוצח". בכתבה צוטט המנהל המקצועי של אסטודיאנטס ווילי וילאר כאומר ש"אלו מספרים מפלנטה אחרת. סילבן פשוט רוצח". כמו כן, סיפר וילאר על ההחלטה לצרף את לנדסברג בקיץ.

"מכבי תל אביב עשתה מהפכה שלמה בסגל והחליפה 12 שחקנים, חלקם טובים ומוכשרים כמו סילבן. ראינו שיש לנו הזדמנות להחתים אותו, והיום אנחנו מרגישים שקיבלנו ממכבי תל אביב מתנה. כשיש לסילבן ביטחון, הוא שחקן נפלא. אני שמח שהוא מקבל בחזרה את הביטחון הזה אצלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully