וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצגה ענקית: סילבן לנדסברג הפציץ 48 נקודות בניצחון על ברצלונה, "כמו מסי"

שחקן אסטודיאנטס, שמוליך את טבלת מלך הסלים של הליגה הספרדית, סיפק משחק שיא שכלל שמונה שלשות ו-52 נקודות מדד ב-95:100 על הקטלאנים. לנדסברג התלהב, זיזיס: "מעולם לא ראיתי הצגה כזאת"

שחקן אסטודיאנטס סילבן לנדסברג. עמוד הפייסבוק של אסטודיאנטס, אתר רשמי
משחק מפלצתי. סילבן לנדסברג/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של אסטודיאנטס

48 נקודות, 15 מ-22 מהשדה, 8 מ-11 מחוץ לקשת, 10 מ-11 מקו העונשין וגם חמישה ריבאונדים ושלושה אסיסטים - זוהי השורה הסטטיסטית המפחידה שהעמיד היום (ראשון) סילבן לנדסברג, שהוביל את אסטודיאנטס לניצחון 95:100 על ברצלונה בליגה הספרדית, הראשון שלה על הקטלאנים בחוץ אחרי תשע שנים. האמריקאי-ישראלי ששוחרר הקיץ ממכבי תל אביב קלע 33 נקודות במחצית השנייה ו-15 ברבע האחרון בלבד, צבר 52 נקודות מדד (הכי גבוה בספרד ב-12 השנים האחרונות) במשחק מפלצתי ועשה עוד צעד לעבר זכייה בתואר מלך הסלים של ה-ACB. לנדסברג הוביל את קלעי הליגה עוד לפני המשחק, וכעת עומד על ממוצע של 20 נקודות למשחק.

לנדסברג היה רחוק רק שש נקודות משיא כל הזמנים למשחק ב-ACB, ששייך לחואן אנטוניו סן אפיפניו. שחקן ברצלונה האגדי המכונה 'אפי' קלע 54 נקודות בשנת 1984. הוא אמנם עשה את זה עם שתי הארכות, אבל זה גם היה בימים בהם לא הייתה עדיין קשת שלוש. משיא המועדון, ששייך בצוותא לחוסה לואיס סאגי ולה ולדייויד ראסל, הוא היה רחוק רק שתי נקודות.

הנציג השני של הכדורסל הישראלי בספרד נהנה היום פחות. גל מקל שיחק 13 דקות בהפסד המביך של גראן קנאריה לחובנטוד בדאלונה, 92:91 אחרי הארכה. קבוצתו של מקל נכנעה מול נועלת הטבלה, שהגיעה עם רצף של 13 הפסדי ליגה ובמפגש הקודם ספגה תבוסה של 25 הפרש מהקבוצה מהאיים הקנאריים. רכז נבחרת ישראל סיים עם תשע נקודות ואסיסט.

* בטורקיה, דרושאפקה הפסידה במפתיע 89:82 בחוץ לאסקישאיר במסגרת המחזור ה-23. קבוצתו של דיוויד בלאט, שמתכוננת לגמר היורוקאפ מול קובאן, נכנעה מול יריבה שהגיעה אחרי עשרה הפסדים רצופים בכל המסגרות, מהם תשעה בליגה.

זיזיס מהלל: "מעולם לא ראיתי תצוגה אישית כזאת באירופה כמו של לנדסברג היום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully